Vehicul Dopravní podnik hl. m. Prahy #200 (Ringhoffer č. 200)
număr de evidență | 200 din 1900 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
stare actuală | istoric/muzeal | |||||||||||||||||||||||||||||||
producător | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||
tip |
Ringhoffer č. 200
până la ?
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
din ? motor: ? până la ? echipament electric: Křižík II din ? echipament electric: ČKD colector |
|||||||||||||||||||||||||||||||
număr de serie | 62663 | |||||||||||||||||||||||||||||||
an fabricație | 1900 | |||||||||||||||||||||||||||||||
operator |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
notă |
1900-1922: uzavřený čtyřnápravový motorový salonní vůz; 15.4.1900-12.11.1900: vystaven na Světové výstavě v Praze; 1900: darován El. drahám kr. hl. m. Prahy; 1901-1951: komerční vůz; 1922: rekonstrukce na dvounápravový volnoosý motorový vůz; 1951: rekonstrukce na vůz pro mateřské školky (odstraněné stolky a křesla, dosazeny podélné lavice na vyvýšené podstavy včetně nočníků), příležitostně využíván pro natáčení filmů; 1972: dosazení kolejnicových brzd a pantografu Stemann; 1979: zařazen do sbírky historických vozidel, postupná renovace do původního stavu |
Prezentare generală a vopselelor
din | până la | vopsea | notă |
---|---|---|---|
od výroby | dosud | tyrkysovo-bílá | během provozu různé krátkodobé neznámé změny |
Fotografii ale vehiculului pe mhdfoto.cz
Ultimele actualizări ale vehiculului:
9. 2. 2025.