Jármű Dopravní podnik hl. m. Prahy #200 (Ringhoffer č. 200)
nyilvántartási szám | 200 óta 1900 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuális állapot | történelmi/múzeumi | |||||||||||||||||||||||||||||||
gyártó | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||
típus |
Ringhoffer č. 200
ig ?
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
óta ? motor: ? ig ? elektrická výzbroj: Křižík II óta ? elektrická výzbroj: ČKD sběrač |
|||||||||||||||||||||||||||||||
gyártási szám | 62663 | |||||||||||||||||||||||||||||||
gyártási év | 1900 | |||||||||||||||||||||||||||||||
üzemeltető |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
megjegyzés |
1900-1922: uzavřený čtyřnápravový motorový salonní vůz; 15.4.1900-12.11.1900: vystaven na Světové výstavě v Praze; 1900: darován El. drahám kr. hl. m. Prahy; 1901-1951: komerční vůz; 1922: rekonstrukce na dvounápravový volnoosý motorový vůz; 1951: rekonstrukce na vůz pro mateřské školky (odstraněné stolky a křesla, dosazeny podélné lavice na vyvýšené podstavy včetně nočníků), příležitostně využíván pro natáčení filmů; 1972: dosazení kolejnicových brzd a pantografu Stemann; 1979: zařazen do sbírky historických vozidel, postupná renovace do původního stavu |
Festési áttekintés
óta | ig | festés | festés megjegyzése |
---|---|---|---|
od výroby | dosud | tyrkysovo-bílá | během provozu různé krátkodobé neznámé změny |
Fotók a járműről a mhdfoto.cz oldalon
Legutóbbi járműfrissítések:
9. 2. 2025.