Dostępność pojazdu ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY 9922 (Crossway LE LINE 14,5M)
przejdź do szczegółów pojazdu w rejestrzedatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 21.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 20.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 19.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 18.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 17.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 16.03.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
SO 15.03.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
PÁ 14.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 13.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 12.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 11.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 10.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 09.03.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
SO 08.03.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 06.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 05.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 04.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 03.03.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 02.03.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
SO 01.03.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
PÁ 28.02.2025 | 9922 | PID 395 | 37 | přejezd na linku 393 | tram-bus.cz |
ČT 27.02.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 26.02.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
odstęp 2 tygodnie | |||||
ÚT 11.02.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | nahrazen vozem 9872 | tram-bus.cz |
PO 10.02.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 09.02.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
SO 08.02.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.02.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 06.02.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 05.02.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 04.02.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 03.02.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 02.02.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
SO 01.02.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
PÁ 31.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 30.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 29.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 28.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 27.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 26.01.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
SO 25.01.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
PÁ 24.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ČT 23.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ST 22.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 21.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 20.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
NE 19.01.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
SO 18.01.2025 | 9922 | PID 395 | 41 | tram-bus.cz | |
PÁ 17.01.2025 | 9922 | PID 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Chcesz pomóc z dostępnością? Napisz na e-mail i zacznij od razu.
Dyskutować o dostępności można na forum.