Pojazd Elektrické podniky hl. města Prahy #? (Ringhoffer série 693-707)
numer taborowy |
13
1896-4.8.1907
u
Elektrotechnický závod František Křižík i Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany
13III 5.8.1907-1910/11 u Elektrické podniky hl. města Prahy ? 1910/11-19xx u Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktualny stan | zezłomowany | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
producent | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer série 13-17 (Libeň)
»
Ringhoffer série 13-17 (Libeň)
»
Ringhoffer série 693-707
1897/98-1910/11
silnik:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
1897/98-1910/11 wyposażenie elektryczne: Křižík I |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
numer seryjny | 48833 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok produkcji | 1896 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
przewoźnik |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zezłomowany | 19xx | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notatka |
1896-1897/98: uzavřený vlečný vůz; 1897/98: rekonstrukce na uzavřený motorový vůz (doplnění bočních plošinových oken, výměna podvozku); 1910/11: rekonstrukce zpět na uzavřený vlečný vůz neznámého ev.č. (rekonstruován podvozek na dva jednonápravové volnoosé, dosazena silnější talířová spřáhla, dřevěný ochranný rám, dosazení elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dodatkowe informacje | vyřazen a sešrotován mezi lety 1927-1933 |
Wykaz malowań
od | do | malowanie |
---|---|---|
od výroby | 1910/11 | tmavě zelená a bílá |
1910/11 | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Ostatnia aktualizacja pojazdu:
16. 1. 2025.
Znalazłeś błąd lub masz jakieś uzupełnienie? Napisz do nas na e-mail lub na forum dyskusyjne.