Pojazd Elektrické podniky hl. města Prahy #? (Ringhoffer série 693-707)
numer taborowy |
1II
1896-30.6.1900
u
Elektrotechnický závod František Křižík
1 1.7.1900-4.8.1907 u Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany 1III 5.8.1907-1910/11 u Elektrické podniky hl. města Prahy ? 1910/11-19xx u Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktualny stan | zezłomowany | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
producent | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer série 1-12 (Libeň)
»
Ringhoffer série 693-707
do ?
silnik:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
?-1910/11 silnik: Křižík, 500 V, 2x7,36 kW / 10 k do 1910/11 wyposażenie elektryczne: Křižík I |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
numer seryjny | 48821 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok produkcji | 1896 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
przewoźnik |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zezłomowany | 19xx | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notatka |
uzavřený motorový vůz; mezi lety 1898-1902: doplněna boční plošinová okna; 1910/11: rekonstrukce na uzavřený vlečný vůz neznámého ev.č. (rekonstruován podvozek na dva jednonápravové volnoosé, dosazena silnější talířová spřáhla, dřevěný ochranný rám, dosazení elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dodatkowe informacje | vyřazen a sešrotován mezi lety 1927-1933 |
Wykaz malowań
od | do | malowanie |
---|---|---|
od výroby | 1910/11 | tmavě zelená a bílá |
1910/11 | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Ostatnia aktualizacja pojazdu:
16. 1. 2025.
Znalazłeś błąd lub masz jakieś uzupełnienie? Napisz do nas na e-mail lub na forum dyskusyjne.