Jármű Dopravní podnik hl. m. Prahy #5571 (ČKD Tatra T3)
nyilvántartási szám |
6235
1963-1986
5571 1986-1997 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuális állapot | leselejtezve | |||||||||||||||||||||||||
gyártó | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||
típus | ČKD Tatra T3 | |||||||||||||||||||||||||
gyártási szám | 152845 | |||||||||||||||||||||||||
gyártási év | 1963 | |||||||||||||||||||||||||
üzemeltető |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Leszerelt | 1997 | |||||||||||||||||||||||||
megjegyzés | 1986-1988: úprava na kolejový brus; 27.11.1996: požár v areálu vozovny Hloubětín z důvodu technické závady | |||||||||||||||||||||||||
kiegészítő információk | úprava na brus: zobousměrnění, poslední dveře v původním směru jízdy byly přemístěny do protější bočnice, byly zrušeny schody u středních dveří a dveřní křídla přizpůsobena zkrácením na úroveň podlahy, okna nad prvním podvozkem byla na obou stranách zaslepena plechovými vyklápěcími násypkami pro snadnější doplňování písku pro posyp kolejí, interiér vozu byl rozdělen příčkami na tři oddíly, v nichž byly umístěny zásobníky písku, nádrže na vodu, kompresor a další nutná zařízení pro provoz kolejového brusu, samotné brusné zařízení bylo ovládané pneumaticky zevnitř vozu, umístěno bylo místo kolejnicové brzdy na zadním podvozku v původním směru jízdy |
Festési áttekintés
óta | ig | festés |
---|---|---|
od výroby | 1986 | červeno-krémová |
1986 | do vyřazení | oranžová s hnědým pruhem |
Legutóbbi járműfrissítések:
4. 1. 2019.