UNITRANZ - TECH
současný název od 2006Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
1731 | Karosa C 934E.1351 | 1999 |
nátěr: UNITRANZ - TECH, bílo-zelená * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Karviná |
||||||||
CA-370BX | UNITRANZ - TECH (1/2012 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté PLUSJOB SOLUTION |
||||||||
1476 | Karosa C 934.1351 | 1998 | 2014 |
nátěr: UNITRANZ - TECH, bílo-zelená * |
» detail | |||
ex
ČSAD Karviná |
||||||||
CA-297BY | UNITRANZ - TECH (1/2012 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté SAD AGENCY poté Marek Matuška, Brezovica |
||||||||
37 VIN | SOR C 9,5 | 1998 |
nátěr: ČSAD Opava, žlutá s modrými pruhy |
» detail | ||||
ex
TQM - holding |
||||||||
CA-344BT | UNITRANZ - TECH (3/2011 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté AA+KK poté BARCALBUS Unhošť |
||||||||
34797 VIN | Karosa C 734.1340 | 1995 | 2013 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | |||
ex
TQM - holding ex ELVAC INVEST zapůjčen A&T Transport zapůjčen KYSUČAN EXPRES |
||||||||
CA-329BT | UNITRANZ - TECH (1/2011 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES |
||||||||
2674 | Karosa C 934E.1351 | 2000 |
nátěr: 3ČSAD, bílo-zelená |
» detail | ||||
ex
ČSAD Karviná zapůjčen ČSAD Frýdek-Místek |
||||||||
CA-141BZ | UNITRANZ - TECH (2/2012 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté PLUSJOB SOLUTION |
||||||||
2363 | Karosa C 934E.1351 | 1999 |
nátěr: 3ČSAD, bílo-zelená * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Karviná |
||||||||
CA-355BZ | UNITRANZ - TECH (3/2012 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté ALMITOUR |
||||||||
35044 | Karosa C 734.1345 | 1995 |
8/2012: GO (přední čelo z řady 930, přední nárazník dle typu Axer) nátěr: UNITRANZ - TECH, bílo-zelená * |
» detail | ||||
ex
Veolia Transport Morava zapůjčen DP Teplice |
||||||||
CA-395BL | UNITRANZ - TECH (9/2009 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES |
||||||||
9 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
nátěr: bílá s červenými a modrými pruhy * |
» detail | ||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
||||||||
CA-519BU | UNITRANZ - TECH (3/2011 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté SAD AGENCY poté PKS Nysa |
||||||||
41 | SOR C 9,5 | 1998 |
nátěr: UNITRANZ - TECH, bílo-zelená * |
» detail | ||||
ex
TQM - holding ex KYSUČAN EXPRES |
||||||||
CA-328BT | UNITRANZ - TECH (6/2012 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté Josef Pinkas, Králíky |
||||||||
3905 | Karosa LC 936XE.1038 | 2001 | 2021 |
nátěr: SKYLINES, bílá se zelenými nárazníky * |
» detail | |||
ex
Liberecká autobusová doprava ex Svatopluk Chytil, Dubany |
||||||||
CA-ROBKO | UNITRANZ - TECH (1/2010 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté ALMITOUR poté PLUSJOB SOLUTION |
||||||||
1412 | Karosa C 935.1034 Récréo | 1998 |
nátěr: SKYLINES, bílá se zelenými nárazníky * |
» detail | ||||
ex
Voyages Collignon Sprl ex PEVACAR ex Anton Kvašňovský - Tomitour ex A&T Transport |
||||||||
CA-575BO | UNITRANZ - TECH (10/2012 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté K.L.I.B.O.S. |
||||||||
958 VIN | Karosa LC 936.1037 | 1998 |
od 2009: přední nárazník dle modelu Axer nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
Petr Šimůnek - Dopravní agentura P&P ex Autobusy KAVKA ex Magic Bus |
||||||||
CA-141CC | UNITRANZ - TECH (9/2012 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté Michal Kornhauser, Sihelné poté SKYLINES poté ALMITOUR poté JURABUS poté ? (SK) |
||||||||
34358 | Karosa C 734.1340 | 1995 |
nátěr: DTS, bílá se zelenou vlnou |
» detail | ||||
ex
Mostecká uhelná společnost ex DTS Vrbenský ex TJ Baník Souš |
||||||||
CA-562BO | UNITRANZ - TECH (10/2009 - 6/2011) | |||||||
472 | Karosa C 934.1351 | 1997 |
12/2011: záložní vůz, 8/2012: používán jako zdroj ND nátěr: ČAD Blansko, modré pruhy |
» detail | ||||
ex
ČAD Blansko |
||||||||
UNITRANZ - TECH (od 8/2012) | ||||||||
2671 | Karosa C 934E.1351 | 2000 |
od ?: čelní maska dle řady 950 nátěr: UNITRANZ - TECH, bílo-zelená * |
» detail | ||||
ex
ČAD Blansko |
||||||||
CA-438CB | UNITRANZ - TECH (8/2012 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES |
||||||||
1579 | Karosa C 934.1351 | 1998 |
nátěr: UNITRANZ - TECH, bílo-zelená * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Ústí nad Orlicí |
||||||||
CA-718BX | UNITRANZ - TECH (10/2011 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté ALMITOUR poté Športový klub policie Topoľčany |
||||||||
4007 | Karosa LC 936XE.1038 | 2001 | 2021 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||
ex
REGA & R |
||||||||
CA-622BX | UNITRANZ - TECH (9/2011 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté PLUSJOB SOLUTION |
||||||||
5987 VIN | Karosa B 951.1713 | 2002 | 2020 |
nátěr: zeleno-žlutá * |
» detail | |||
ex
DP města Děčína |
||||||||
UNITRANZ - TECH (2/2015 - 2015) | ||||||||
poté
MKS Dębica |
||||||||
5988 VIN | Karosa B 951.1713 | 2002 | 2019 |
nátěr: zeleno-žlutá * |
» detail | |||
ex
DP města Děčína |
||||||||
UNITRANZ - TECH (2/2015 - 2015) | ||||||||
poté
MKS Dębica |
||||||||
7361 VIN | Karosa B 951E.1713 | 2003 | 2020 |
nátěr: zeleno-žlutá * |
» detail | |||
ex
DP města Děčína |
||||||||
UNITRANZ - TECH (2/2015 - 2015) | ||||||||
poté
MKS Dębica |
||||||||
29825 | Karosa LC 736.1014 | 1990 |
nátěr: bílá s barevnou grafikou a černou kolem oken |
» detail | ||||
ex
? ex ČELAS ex ELCOM TRADING |
||||||||
NJA 58-26 | UNITRANZ - TECH (pronajat: 5/2006 - 2007?) | |||||||
8433 VIN | Bova Futura FHD 12-370 | 2000 |
2/2019: odprodán do Polska nátěr: bílo-zelená s barevnou grafikou |
» detail | ||||
ex
Reicheneder Reisen |
||||||||
CA-114BI | UNITRANZ - TECH (4/2008 - 3/2011) | |||||||
poté
Autodoprava Jíra |
||||||||
23433 VIN | Karosa LC 736.20 | 1988 |
nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Vsetín ex Ján Baričák, Vysoká nad Kysucou |
||||||||
CA-795AX | UNITRANZ - TECH (5/2009 - 9/2009) | |||||||
poté
A&T Transport |
||||||||
VIN | Iveco TurboDaily 45-12 | 1998 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
Česká televize ex ? (SK) ex ? (SK) |
||||||||
CA-187BY | UNITRANZ - TECH (6/2012 - 1/2013) | |||||||
poté
SKYLINES poté SAD AGENCY |
Vypsáno celkem 24 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 22 vozů
- vyřazen: 1 vůz
- definitivně odstaven: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
11. 11. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.