Transport line Cargo
současný název od 2016
sídlo:
Nové sady 988/2, 602 00 Brno - Staré Brno
země: Česká republika (Jihomoravský kraj)
facebook: odkaz
země: Česká republika (Jihomoravský kraj)
facebook: odkaz
Vozový park
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
97-057 | JLS 711.7 | 1998 |
vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu Brno v roce 1998 nátěr: TLC, černá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
ČMKS holding ex Pila Javořice |
||||||||
711 703-9 | CZ-TLC 98 54 4 711 703-9 | Transport line Cargo (od 2018) | ||||||
11267 | ČKD Praha T448.P » 741.5 | 1979 |
nátěr: TLC, černá * |
» detail | ||||
ex
DB Cargo Polska |
||||||||
741 522-7 | CZ-TLC 92 54 2 741 522-7 | Transport line Cargo (od 2019) | ||||||
🗘
Rabbit Rail |
||||||||
15829 | ČKD Praha T669.0 | 1990 |
nátěr: CTL, černá * |
» detail | ||||
ex
CTL Logistics |
||||||||
770 542-9 | CZ-TLC 92 54 2 770 542-9 | Transport line Cargo (od 2019) | ||||||
8849 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 nátěr: ODOS, modro-modrá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia ex Ostravská dopravní společnost |
||||||||
750 111-7 | CZ-TLC 92 54 2 750 111-7 | Transport line Cargo (od 2019) | ||||||
🗘
ARRIVA vlaky 🗘 Cargo Motion |
||||||||
11794 | ČKD T448.0 | 1982 |
nátěr: modrá se žlutými proužky * |
» detail |
![]() |
|||
ex
VTŽ Veselí nad Moravou ex Železárny Veselí |
||||||||
740 741-4 | CZ-TLCRG 92 54 2 740 741-4 | Transport line Cargo (? - 202x) | ||||||
poté
Železnice Peštál |
Vypsáno celkem 5 vozů,
z toho:
- provozní: 3 vozy
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
- prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (4) mají přibližný průměrný věk 40,0 let.
Poslední aktualizace vozů:
29. 12. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.