TARIVO
současný název od 9. 9. 2011dřívější název (od 10/2010): PRIMA KÁMEN GROUP
sídlo:
Karlovo nám. 555/31, 120 00 Praha 2 - Nové Město
země: Česká republika (Praha)
web: www.tarivo.cz, Facebook
země: Česká republika (Praha)
web: www.tarivo.cz, Facebook
Akciová společnost PRIMA KÁMEN GROUP vznikla v říjnu 2010, o rok později se přejmenovala na TARIVO. Od počátku se věnuje stavební činnosti a nákladní dopravě. Pro firmu HOTLINER rekonstruovala areál v ulici Ke Klíčovu, ta se však dostala do platební neschopnosti a jako umoření dluhů propadla firmě TARIVO část majetku vysočanského dopravce. V roce 2013 převzala provoz nákupních autobusových linek Globus Zličín a IKEA Zličín a Černý Most. O rok později byly linky Globus Zličín a IKEA ČM předány dopravci PROBO BUS, linku IKEA Zličín nahradila linka 180 DPP a firma TARIVO se věnuje opět pouze aktivitám ve stavebnictví.
číst dále
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
10955 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 1997 |
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá (starší schéma) * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik Ostrava ex Autobusy Jihlava |
||||||||
3AH 9996 | 1 | TARIVO (2/2013 - 2014) | ||||||
zapůjčen
HOTLINER poté STENBUS poté ? |
||||||||
10957 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 1997 |
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá (starší schéma) * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik Ostrava ex Autobusy Jihlava |
||||||||
3AH 9984 | 2 | TARIVO (2/2013 - 2014) | ||||||
zapůjčen
HOTLINER poté STENBUS |
||||||||
10958 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 1997 |
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá (starší schéma) * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik Ostrava ex Autobusy Jihlava |
||||||||
3AH 6625 | 3 | TARIVO (3/2013 - 2014) | ||||||
zapůjčen
HOTLINER poté STENBUS |
||||||||
236485 VIN | Mercedes-Benz Conecto C | 2003 | 2015 |
2/2014: odstaven v areálu Evobusu v Praze-Ruzyni, 3/2014: nabízen k prodeji v Písku nátěr: CVR Avion Zličín, žluto-červeno-modrá * |
» detail | |||
ex
HOTLINER |
||||||||
3A1 4380 | 004 | TARIVO (5/2013 - 3/2014) | ||||||
236486 VIN | Mercedes-Benz Conecto C | 2003 |
2/2014: odstaven v areálu Evobusu v Praze-Ruzyni nátěr: CVR Avion Zličín, žluto-červeno-modrá * |
» detail | ||||
ex
HOTLINER |
||||||||
3A1 4381 | 005 | TARIVO (? - 5/2014) | ||||||
239622 VIN | Mercedes-Benz Conecto C | 2005 |
2/2014: odstaven v areálu Evobusu v Praze-Ruzyni, 3/2014: nabízen k prodeji v Písku; 7/2014: odprodán do Německa nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
HOTLINER |
||||||||
4A8 2994 | 013 | TARIVO (5/2013 - 3/2014) | ||||||
36059 VIN | Karosa B 832.1654 | 1998 |
2004-2007: MHD Beroun nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Praha - západ ex PROBO TRANS Beroun zapůjčen HOTLINER ex HOTLINER |
||||||||
7A2 3313 | 9510 | TARIVO (5/2013 - 2014) | ||||||
poté
STENBUS |
||||||||
107364 VIN | Mercedes-Benz Citaro O 530 | 2005 |
2/2014: odstaven v areálu Evobusu v Praze-Ruzyni; 2014?: odprodán do zahraničí nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
EvoBus ex HOTLINER |
||||||||
5A6 5140 | 9528 | TARIVO (5/2013 - ?) | ||||||
102942 VIN | Mercedes-Benz Citaro O 530 | 2003 |
7/2015: subdodávka pro KNYKK;
8/2015 - 12/2016: subdodávka pro Volánbusz nátěr: červená * |
» detail | ||||
ex
EvoBus ex HOTLINER |
||||||||
5A6 7754 | 9533 | TARIVO (5/2013 - 2014) | ||||||
poté
VT-ARRIVA Személyszállító és Szolgáltató poté Bitter-Szűcs Garázs Bt. poté Color Tours poté KOMO-SKY poté Sportbusz |
||||||||
24714 VIN | Ford Transit 330 L | 2001 |
servisní vůz nátěr: bílá s oranžovým pruhem |
» detail | ||||
ex
HOTLINER |
||||||||
5A3 0411 | TARIVO (4/2013 - 4/2014) | |||||||
177034 VIN | Seat Ibiza | 2002 |
dispečerský vůz nátěr: bílá s oranžovým pruhem |
» detail | ||||
ex
HOTLINER |
||||||||
1A8 8543 | TARIVO (9/2013 - 2014?) | |||||||
Vypsáno celkem 11 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 9 vozů
- sešrotován: 1 vůz
- vyřazen: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
5. 8. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
O evidenci tohoto dopravce se stará
Tomáš Smetana
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.