Mosgortrans
země:
Rusko
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
173365 | ČKD Tatra T6B5 | 1983 |
prototyp nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
0001 0301 0001 |
Mosgortrans (od 1984) | Muz* | |||||||
173366 | ČKD Tatra T6B5 | 1983 |
prototyp; 2002: přestavba na nákladní vůz; od 2003: využíván jako sklad nátěr: městské schéma, žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
0002 0302 |
Mosgortrans (1985 - 11/2014) | Kra | |||||||
153231 | ČKD Tatra T3SU | 1963 |
2007-2009: GO, převedena mezi muzejní tramvaje nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
481 | Mosgortrans (od 1963) | Muz* | |||||||
160763 | ČKD Tatra T3SU | 1972 |
1999: GO, převedena mezi muzejní tramvaje nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
1897 1010 1897 |
Mosgortrans (od 1972) | Muz* | |||||||
082/2009 | Pragoimex VarioLF.S | 2009 |
vystaven na veletrhu ExpoCityTrans 2010 nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2400 | Mosgortrans (1/2010 - 2020) | Apa* | |||||||
177900 | ČKD Tatra T7B5 | 1989 |
prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm, 3/2000: odstaven po zkratu motoru nátěr: žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
7002 3322 |
Mosgortrans (4/1990 - 11/2014) | Kra* | |||||||
177219 | ČKD Tatra T7B5 | 1988 |
prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm nátěr: žluto-červená * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
7001 3321 3326 |
Mosgortrans (od 4/1990) | Muz* | |||||||
173367 | ČKD Tatra KT8D5 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; nyní odstaven muzejní vůz v Moskvě nátěr: bílá s červenými pruhy a černou kolem oken * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen Mosgortrans ex Metroelektrotrans |
|||||||||
5834 | Mosgortrans (od 2019) | Muz | |||||||
10891 | Škoda 14 Tr89/6 | 1989 |
nátěr: modro-bílá |
» detail | |||||
ex
Krymtrolejbus |
|||||||||
8101 | Mosgortrans (od 2023) | Muz | |||||||
2936 | Ikarus 280.08 | 1984 |
nátěr: městské schéma, vínovo-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
У 222 КХ 77 |
07046 07228 |
Mosgortrans (1995 - 10/1998) | AP7 | ||||||
1835 | Ikarus 280.08 | 1985 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
О 223 МХ 77 | 13239 | Mosgortrans (10/1995 - 9/2001) | AP13 | ||||||
2887 | Ikarus 280.08 | 1984 |
nátěr: městské schéma, vínovo-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
6475 ММН К 323 МЕ 77 АЕ 929 77 |
16475 | Mosgortrans (1994 - ?) | AP16 | ||||||
1567 VIN | Ikarus 280.08 | 1986 |
nátěr: bílo-červená |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
? | ? | Mosgortrans (11/1996 - 2001) | AP12 | ||||||
Vypsáno celkem 13 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 6 vozů
- vyřazen: 6 vozů
- definitivně odstaven: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Muzeum: 6 vozů
- Krasnopresnenskoye: 2 vozy
- Apakov: 1 vůz
- 7. AP: 1 vůz
- 13. AP: 1 vůz
- 16. AP: 1 vůz
- 12. AP: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
3. 11. 2024.
Zapůjčené a testované vozy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
180408 | ČKD DS T3RF | 1999 |
původně určen pro Samaru, 1999-2000: zapůjčen do Moskvy, 2002: odkoupen do Brna, úpravy pro provoz v Brně provedl DPmML, 2003: přední automatické spřáhlo zaměněno za běžné, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80 nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
ČKD Dopravní systémy |
|||||||||
778 | Mosgortrans (zapůjčen: 1999 - 2000) | ? | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
173367 | ČKD Tatra KT8D5 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; nyní odstaven muzejní vůz v Moskvě nátěr: bílá s červenými pruhy a černou kolem oken * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
0003 | Mosgortrans (zapůjčen: 1989 - 1990) | ? | |||||||
poté
Metroelektrotrans poté Mosgortrans |
|||||||||
1 VIN | Ikarus 415.T1 | 1992 | 2008 |
původně předváděcí vůz nátěr: růžová se žlutým a šedým pruhem |
» detail | ||||
ex
Ikarus zapůjčen BVG Berlin zapůjčen Electric Buses of Athens & Piraeus Area pronajat Budapesti Közlekedési Vállalat pronajat DKV Debrecen zapůjčen DP Bratislava |
|||||||||
Mosgortrans (zapůjčen: 1998 - 1998) | ? | ||||||||
pronajat
DKV Debrecen poté Tallinna Trammi-ja Trollibussikoondis |
|||||||||
13017 | Škoda 21 Tr | 2001 | 3/2022 |
1/2002-6/2002: zapůjčen na předváděcí provoz výrobce v Moskvě, 2007: výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2009-2010: GO, ?: měření možností rekuperace do superkapacitorů, 2014: BS212 (ex 3261), 8/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 1/2022: odstaven, 31.3.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
Mosgortrans (zapůjčen: ? - 4/2002) | AP7 | ||||||||
12427 VIN | Škoda 14 Tr17/6M | 1998 | 2014 |
nátěr: modro-bílá |
» detail | ||||
ex
Vologdaelektrotrans |
|||||||||
01 | Mosgortrans (zapůjčen: 3/2000 - 9/2000) | AP7 | |||||||
Vypsáno celkem 5 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- Neznámá provozovna: 3 vozy
- 7. AP: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
12. 11. 2024.
Pracoviště dopravce využívaná provozními vozy:
MuzeumStav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.