Milan Bulva - BULVA servis
současný název od 10/1993dřívější název (od 1/1991): BULVA - SERVIS
sídlo:
Kpt. Poplera 516/0, 566 01 Vysoké Mýto-Choceňské Předměstí
země: Česká republika (Pardubický kraj)
země: Česká republika (Pardubický kraj)
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
31786 VIN | Karosa LC 736.1024 | 1992 |
6.9.2009: odstaven po požáru na dálnici D1 u Hlohovce (SK), následně vyřazen nátěr: bílá * |
» detail | ||||
- | BULVA - SERVIS (3/1992 - 4/1992) | |||||||
poté
? poté ? poté ČSAD Liberec poté Alois Hrdlička, Telnice poté František Pšenica - Ferri Tours |
||||||||
224 | Karosa C 744.24 | 1990 | 2014? |
1992: přestavba na hotel bus (TICO Servis) nátěr: žluto-černá se zeleným přechodem * |
» detail | |||
UOA 01-64 | BULVA - SERVIS (1992 - ?) | |||||||
poté
? (Ukrajina) |
||||||||
1 | Karosa LC 737.1050 HD 11 | 1991 |
prototyp LC 1, 1991: vystaven na pražském Autosalonu, 2011: GO nátěr: CAR-TOUR, bílá s duhou |
» detail | ||||
ex
KAROSA |
||||||||
UOA 03-80 | BULVA - SERVIS (12/1992 - ?) | |||||||
poté
CAR-TOUR |
||||||||
Karosa LC 736.1022 | 1992 |
nátěr: bílá s modrým přechodem |
» detail | |||||
UOA 04-85 | BULVA - SERVIS (1992 - ?) | |||||||
31694 | Karosa LC 736.1029 | 1992 | 2010 |
prototyp LC 20 nátěr: bílá |
» detail | |||
ex
KAROSA |
||||||||
UOA 05-01 | Milan Bulva - BULVA servis (? - 1996) | |||||||
poté
Josef Martikán, Opava poté Milan Fejfar, Staré Místo |
||||||||
30768 VIN | Karosa LC 736.1022 | 1991 |
prototyp LC 18 nátěr: Lamer, bílá s barevnými vlnovkami * |
» detail | ||||
ex
KAROSA |
||||||||
? | Milan Bulva - BULVA servis (5/1993 - 6/1996) | |||||||
poté
Zdeněk Lamer, Kladno poté V-FARMA Vstiš |
||||||||
Karosa LC 757.1060 HD 12 | 1992 |
prototyp, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1992; od ?: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílo-šedá se žlutou grafikou * |
» detail | |||||
ex
KAROSA |
||||||||
? | Milan Bulva - BULVA servis (5/1993 - 1997) | |||||||
poté
Komárek Eurotrans poté PETROLEX TRANS poté TransDomix poté Pilifi |
||||||||
35267 | Karosa LC 736.1022 | 1996 |
SPZ UOA 21-12 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána nátěr: JEDOTOUR, bílá s barevnou grafikou * |
» detail | ||||
UOA 21-12 | Milan Bulva - BULVA servis (4/1996 - 9/1998) | |||||||
poté
JEDOTOUR |
||||||||
35271 | Karosa LC 736.1022 | 1996 |
?: GO - čela z řady 950, přední nárazník dle modelu Axer nátěr: bílá se žluto-červeno-modrým přechodem |
» detail | ||||
? | Milan Bulva - BULVA servis (4/1996 - 1999?) | |||||||
poté
Ladislav More, Bardejov poté František Hrkeľ - FERIBUS |
||||||||
72 | Karosa LC 757.1060 HD 12 | 1996 |
nátěr: zelená |
» detail | ||||
? | Milan Bulva - BULVA servis (7/1996 - 9/1996) | |||||||
poté
? poté ? poté ? pronajat Cestovní kancelář NOVA poté TJ Slovan Velvary |
||||||||
75 | Karosa LC 757.1060 HD 12 | 1996 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
? | Milan Bulva - BULVA servis (9/1996 - 5/1997) | |||||||
poté
Zdeněk Nesveda, Cheb poté ČSAD autobusy Plzeň poté Autobusy Karlovy Vary poté Josef Danko, Měcholupy |
||||||||
1 | Karosa LC 757.1060 HD 12 | 1992 |
prototyp, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1992 nátěr: bílá s fialovým přechodem * |
» detail | ||||
ex
KAROSA ex ZO OS KOVO Karosa |
||||||||
UOA 07-77 | Milan Bulva - BULVA servis (1997 - 1/1998) | |||||||
poté
Jozef Čepček - ČEPO poté František Andráš - HELIA |
||||||||
275 VIN | Karosa LC 936.1037 | 1997 | 2023 |
původně předváděcí vůz, vystaven na Autosalonu Nitra 1997; 3/2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) nátěr: bílá s grafikou |
» detail | |||
UOA 29-37 | Milan Bulva - BULVA servis (7/1997 - 2/1998) | |||||||
poté
Josef Krátký, Seč poté Jan Stehlík, Tábor poté P&P Pohodová autoškola poté Rudolf Kubičko, Brno poté NERA-Team |
||||||||
254 VIN | Karosa C 935.1035 | 1997 |
prototyp, původně předváděcí vůz pro východní trhy; později výměna motoru za standardní Renault Euro 2 nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | ||||
ex
KAROSA |
||||||||
UOA 29-38 | Milan Bulva - BULVA servis (7/1997 - 8/1999) | |||||||
poté
BULVA SERVIS poté SAD LIORBUS |
||||||||
1085 VIN | Karosa C 935E.1036 | 1998 |
2007: SO; od 2015?: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: modrá * |
» detail | ||||
? | Milan Bulva - BULVA servis (8/1998 - 2/1999) | |||||||
poté
AUTOTER poté Zdeněk Fedorka - FEDOS poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté Autoškola Jan Chvátal |
||||||||
694 VIN | Karosa B 931E.1703 | 1997 | 2014 |
prototyp nátěr: Veolia, bílá s šedým a červeným pruhem * |
» detail | |||
ex
KAROSA |
||||||||
UOA 48-96 | Milan Bulva - BULVA servis (9/1998 - 11/1999) | |||||||
poté
KAROSA poté ČSAP zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER poté Okresní autobusová doprava Kolín zapůjčen HOTLINER poté ARRIVA PRAHA zapůjčen Veolia Transport Teplice |
||||||||
1108 | Karosa B 931E.1703 | 1998 | 2017? |
prototyp; 2004-2006: MHD Beroun, 2010-2016: MHD Kladno nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||
UOA 48-98 | Milan Bulva - BULVA servis (8/1998 - 2/1999) | |||||||
poté
ČSAD Praha - západ poté PROBO TRANS Beroun zapůjčen ČSAD MHD Kladno poté ČSAD MHD Kladno |
||||||||
621 VIN | Karosa LC 936XE.1038 | 1998 | 2023 |
prototyp; vystaven na Autosalonu Nitra 1998; 8.6.2023: využit při cvičení IZS v Brně nátěr: modrá |
» detail | |||
ex
KAROSA zapůjčen GALIMPEX-S Bratislava |
||||||||
? | Milan Bulva - BULVA servis (9/1998 - 2/1999) | |||||||
poté
BULVA SERVIS poté MIKO Ostrava poté Miroslav Plaček, Poděbrady poté JARMES poté František Hirsch, Duchcov poté TOROS doprava |
||||||||
32445 VIN | Karosa LC 736.1022 | 1992 |
?-?: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílo-modrá |
» detail | ||||
? | Milan Bulva - BULVA servis (4/1993 - 10/1997) | |||||||
poté
Jiří Zapletal - ZAPO poté Lesostavby Frýdek-Místek poté Marie Kučerová, Nové Město na Moravě poté Josef Jarkovský, Dobruška poté Pegas Tour poté soukromá osoba poté Jiří Křepelka, Lanškroun |
Vypsáno celkem 19 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 18 vozů
- neznámý: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
9. 11. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.