Michal Koder - CK Levante
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
424 VIN | MAN FRH 402 Lion’s Star | 1996 |
10/2013: odprodán do zahraničí nátěr: bílá s červenými pruhy * |
» detail | ||||
ex
Pavel Horák - A.K.E. CS euro-info |
||||||||
? | Michal Koder - CK Levante (7/2001 - 12/2002) | |||||||
poté
Robert Havelka, Hořice poté Autobusy KAVKA poté Ivan Gerlich, Dolní Paseky |
||||||||
559 VIN | MAN FRH 402 Lion’s Star | 1996 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
PII 90-40 | Michal Koder - CK Levante (5/2002 - 5/2003) | |||||||
poté
MARTINEK Chrudim poté TomiTrans Chrudim |
||||||||
40589 VIN | Ford Transit 350 L | 2007 |
10/2019: odprodán do Maďarska nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
Ondřej Hýbl, Praha |
||||||||
4E7 4827 | Michal Koder - CK Levante (4/2013 - 10/2019) | |||||||
21 VIN | Neoplan N 117/3 Spaceliner | 2005 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
Hyllinge Buss & Resetjänst ex Eksmadens Buss & Chaufförstjänst ex APOLLON cestovní kancelář |
||||||||
8B7 2393 | Michal Koder - CK Levante (od 8/2022) | |||||||
852735 VIN | Scania Beulas Aura | 2005 |
2021-3/2023: dlouhodobě odstaven nátěr: MIRO bus, modrá * |
» detail | ||||
ex
Reina Tour ex MIRO bus |
||||||||
4L1 0002 | Michal Koder - CK Levante (od 4/2023) | |||||||
9629 VIN | Karosa C 955.1071 Récréo | 2005 |
nátěr: bílá & šedý reflexní pruh * |
» detail | ||||
ex
SONA |
||||||||
9C3 1505 | Michal Koder - CK Levante (od 10/2023) | |||||||
8195 VIN | Bova Futura FHD 12 | 1999 |
3/2014: dovoz z Německa nátěr: bílá s barevnou grafikou |
» detail | ||||
ex
Leoš Drbohlav, Velké Hamry |
||||||||
? | Michal Koder - CK Levante (5/2022 - 4/2023) | |||||||
Vypsáno celkem 7 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 4 vozy
- provozní: 3 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 19 let.
Poslední aktualizace vozů:
24. 8. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.