KPT rail byl soukromý železniční dopravce provozující v letech 2019 a 2020 sezonní osobní železniční dopravu na tratích Číčenice – Týn nad Vltavou a Dívčice – Netolice. Zabýval se taktéž obnovou osobní dopravy na regionálních tratích tam, kde byla doprava dlouhodobě zastavena nebo neprovozována.
Vypsaná vozidla nasazovala společnost na návazné spoje ke spojům vlakovým (např. relace Týn nad Vltavou - Bechyně) a také pří zajišťování náhradní autobusové dopravy za vlaky dopravce. Firma také krátce provozovala linku 320923 z Českých Budějovic přes Veselí nad Lužnicí do Brna. číst dále
Vypsaná vozidla nasazovala společnost na návazné spoje ke spojům vlakovým (např. relace Týn nad Vltavou - Bechyně) a také pří zajišťování náhradní autobusové dopravy za vlaky dopravce. Firma také krátce provozovala linku 320923 z Českých Budějovic přes Veselí nad Lužnicí do Brna. číst dále
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
173175 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 5-8/2007: VP (ÚD), 2012: VP; 6/2016-9/2016: VP; 11/2020-12/2021: umístěn u železniční stanice Chotoviny; od 12/2021: umístěn v Kolíně nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | ||||
ex
PMDP |
||||||||
245 | KPT rail (11/2020 - 12/2021) | |||||||
poté
Korona |
||||||||
33786 | Karosa B 732.1654 | 1994 | 2023 |
2005-2006?: GO (u dopravce) - reko na C 734 nátěr: červená * |
» detail | |||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Břetislav Kafka, Chcebuz ex Autobusy Jihlava |
||||||||
4J1 0181 | KPT rail (1/2020 - 2023) | |||||||
5455 VIN | Karosa B 951.1713 | 2002 |
2011-2018: záložní vozidlo; 2-10/2018: subdodávka v rámci PID nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | ||||
ex
Kroměřížské technické služby ex Majaagency ex P&P Pohodová autoškola ex Autobusy Jihlava |
||||||||
KMH 83-35 | KPT rail (1/2020 - 3/2021) | |||||||
8551 VIN | Karosa C 954E.1360 | 2004 |
nátěr: Connex, bílá s modrým pruhem |
» detail | ||||
ex
ARRIVA VÝCHODNÍ ČECHY |
||||||||
1E7 7250 | KPT rail (7/2020 - 3/2021) | |||||||
9904 VIN | Karosa C 954E.1360 | 2005 |
nátěr: Connex, bílá s modrým pruhem |
» detail | ||||
ex
ARRIVA VÝCHODNÍ ČECHY |
||||||||
2E3 1868 | KPT rail (7/2020 - 3/2021) | |||||||
9987 VIN | Karosa C 954E.1360 | 2005 |
nátěr: Connex, bílá s modrým pruhem |
» detail | ||||
ex
ARRIVA VÝCHODNÍ ČECHY |
||||||||
2E3 2088 | KPT rail (7/2020 - 4/2021) | |||||||
10120 VIN | Karosa C 954E.1360 | 2005 |
nátěr: ČSAD Střední Čechy, bílá s modrými pruhy |
» detail | ||||
ex
ČSAD Střední Čechy |
||||||||
4S8 1556 9C1 6755 |
KPT rail (10/2020 - 1/2022) | |||||||
poté
? poté ? |
||||||||
9790 VIN | Karosa C 954E.1360 | 2005 |
od ?: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: Connex, bílá s modrým pruhem |
» detail | ||||
ex
ARRIVA MORAVA ex Pavel Dvořák, Tábor |
||||||||
3T3 3119 | KPT rail (? - 10/2021) | |||||||
poté
FourJ |
||||||||
811-03/10 | Vagónka Studénka 811 SK | 1996 |
1997: stavba vozu dokončena v RD Zvolen nátěr: schéma 811 ŽSR, oranžová s bílým proužkem a šedým rámem |
» detail | ||||
ex
Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko |
||||||||
811 008-6 | SK-KPT 95 56 7 811 008-6 | KPT rail (1/2020 - 26.11.2021) | ||||||
poté
Muzeum Technických Zajímavostí poté Gepard Express |
||||||||
85668 | Vagónka Studénka Btax780 » 811 SK | 1982 |
nátěr: červeno-bílo-modrá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko |
||||||||
811 021-9 | SK-KPT 95 56 7 811 021-9 | KPT rail (2020 - 2021) | ||||||
poté
Gepard Express |
Vypsáno celkem 10 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
- vyřazen: 3 vozy
- sešrotován: 1 vůz
- definitivně odstaven: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
20. 11. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
nekompletní (rozpracovaná)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.