Jaroslav Hnát, Radiměř
současný název od 1990
Podnikatel Jaroslav Hnát provozuje autobusovou dopravu od roku 1990.
Dopravce se zaměřuje na nepravidelnou tuzemskou a zahraniční dopravu pro cestovní kanceláře, sportovní oddíly, školy a další skupiny zákazníků. Druhou částí je linková doprava v rámci dopravní obslužnosti Pardubického kraje.
Od podzimu roku 2017 zajišťuje pro firmu Schaeffler (závody Lanškroun a Svitavy) svozy zaměstnanců.
V roce 2018 zvítězil ve výběrovém řízení na zajištění MHD v Moravské Třebové. Její provoz byl zahájen 1. 10. 2018. V listopadu roku 2020 rada města rozhodla o jejím zrušení, a to z důvodu nízkého využití. Poslední cestující se nízkopodlažním minibusem mohli svézt 11. 12. 2020.
Od července roku 2020 zajišťoval subdodávku pro dopravce Pavla Prchala a od října roku 2021 pro dopravce Zlatovánek. Tyto subdodávky byly ukončeny v červnu roku 2022, jelikož linky v Pardubickém kraji od 12. 6. 2022 převzali noví dopravci vzešlí z výběrového řízení.
Od ledna do dubna roku 2022 také zajišťoval subdodávku pro dopravce ČSAD Ústí nad Orlicí.
Dopravce svoji činnost v linkové dopravě oficiálně ukončil k 11. 6. 2022, zhruba po týdnu se však kvůli personální krizi ve společnosti BusLine Pardubicko, která převzala linky v oblasti Jevíčska, Litomyšlska, Lanškrounska a Ústeckoorlicka, do linkového provozu vrátil a vypomáhal Pardubickému kraji se zajištěním dopravní obslužnosti na Svitavsku a okolí.
Od zaří roku 2022 zajišťuje 5 turnusů jako subdodavatel pro dopravce BusLine Pardubicko. číst dále
Dopravce se zaměřuje na nepravidelnou tuzemskou a zahraniční dopravu pro cestovní kanceláře, sportovní oddíly, školy a další skupiny zákazníků. Druhou částí je linková doprava v rámci dopravní obslužnosti Pardubického kraje.
Od podzimu roku 2017 zajišťuje pro firmu Schaeffler (závody Lanškroun a Svitavy) svozy zaměstnanců.
V roce 2018 zvítězil ve výběrovém řízení na zajištění MHD v Moravské Třebové. Její provoz byl zahájen 1. 10. 2018. V listopadu roku 2020 rada města rozhodla o jejím zrušení, a to z důvodu nízkého využití. Poslední cestující se nízkopodlažním minibusem mohli svézt 11. 12. 2020.
Od července roku 2020 zajišťoval subdodávku pro dopravce Pavla Prchala a od října roku 2021 pro dopravce Zlatovánek. Tyto subdodávky byly ukončeny v červnu roku 2022, jelikož linky v Pardubickém kraji od 12. 6. 2022 převzali noví dopravci vzešlí z výběrového řízení.
Od ledna do dubna roku 2022 také zajišťoval subdodávku pro dopravce ČSAD Ústí nad Orlicí.
Dopravce svoji činnost v linkové dopravě oficiálně ukončil k 11. 6. 2022, zhruba po týdnu se však kvůli personální krizi ve společnosti BusLine Pardubicko, která převzala linky v oblasti Jevíčska, Litomyšlska, Lanškrounska a Ústeckoorlicka, do linkového provozu vrátil a vypomáhal Pardubickému kraji se zajištěním dopravní obslužnosti na Svitavsku a okolí.
Od zaří roku 2022 zajišťuje 5 turnusů jako subdodavatel pro dopravce BusLine Pardubicko. číst dále
Vozový park
Stav evidence tohoto dopravce
kompletní
O evidenci tohoto dopravce se starají
Erduman
1 vůz
Irisbus
4 vozy
Karosa
19 vozů
KHMC
3 vozy
Sprinter
KHMC Mercedes-Benz Sprinter 416 CDI
KHMC Mercedes-Benz Sprinter 518 CDI Marbela
KHMC Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI
Mercedes-Benz
17 vozů
Setra
6 vozů
SOR
6 vozů
Oasa
3 vozy
Zapůjčené a testované vozy
U tohoto dopravce evidujeme celkem 69 vozů, z toho 68 v majetku a 1 zapůjčených.
Stav evidence tohoto dopravce
kompletní
O evidenci tohoto dopravce se starají
Poslední úprava:
13. 11. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.