František Nožička, Dolní Podluží
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
23028 | Karosa LC 735.40 | 1988 | 2006 |
nátěr: červená s šedou grafikou |
» detail | |||
ex
ZPA Nový Bor |
||||||||
? | František Nožička, Dolní Podluží (8/1992 - 5/2001) | |||||||
poté
Libor Veselý - LIBOR CAR |
||||||||
30813 | Karosa LC 736.1014 | 1991 |
nátěr: světle modrá s šedo-modrou grafikou |
» detail | ||||
ex
? |
||||||||
DCA 45-48 | František Nožička, Dolní Podluží (4/1997 - 9/2006) | |||||||
poté
Karel Opletal - KARL TOUR |
||||||||
66 VIN | Oasa 901 HD 12 | 1992 |
2017: upraven na pojízdné dětské hřiště nátěr: modro-šedá s vínovými a fialovými pruhy & polep BUS BOOM * |
» detail | ||||
ex
? ex Emil Varga, Karviná ex Václav Nemlein - NEMOCAR |
||||||||
DCA 47-09 | František Nožička, Dolní Podluží (1/2001 - 9/2006) | |||||||
poté
Karel Opletal - KARL TOUR poté Rimvittrans poté Busboompramogos |
||||||||
VIN | Oasa Volkswagen LT 55 OASA 902 | 1994 |
nátěr: modro-modrá |
» detail | ||||
ex
Česká zemědělská univerzita v Praze ex ? |
||||||||
1U1 4478 | František Nožička, Dolní Podluží (11/2004 - 7/2008) | |||||||
poté
? poté Radovan Fiala, Mikulčice poté RETROBUS |
||||||||
8158 VIN | Bova Futura FHD 12-430 | 1999 |
5/2022: odprodán do Polska nátěr: vínová metalíza s modro-tyrkysovo-žlutou grafikou |
» detail | ||||
ex
Uwe Beeling Omibusunternehmen ex BUS TRAVEL |
||||||||
3U0 7633 | František Nožička, Dolní Podluží (3/2006 - 8/2012) | |||||||
poté
KORADO BUS poté NELMA - Vysočina |
||||||||
VIN | Berkhof Axial 70 | 2000 |
od ?: přední maska, nárazník a světla dle novějších modelů nátěr: bílá |
» detail | ||||
ex
CAPITAL EXPRESS |
||||||||
4U2 6996 | František Nožička, Dolní Podluží (3/2007 - 12/2012) | |||||||
poté
OK Garant |
Vypsáno celkem 6 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Poslední aktualizace vozů:
dnes.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.