Společnost nabízí výrobu (úpravu), servis nebo pronájem montážních vozů trolejového vedení.
Dále se firma zabývá výstavbou nebo servisem technologií měníren MHD a dodávkami dálkového ovládání měníren.
Dále se firma zabývá výstavbou nebo servisem technologií měníren MHD a dodávkami dálkového ovládání měníren.
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
LIAZ 101.860 VNP 400 | 1991 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina, kabina dle hasičského vozu CAS 25 K nátěr: červená |
» detail | |||||
ex
DPMB |
||||||||
DYSK (2009 - ?) | ||||||||
VIN | LIAZ 101.860 VNP 400 | 1988 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina, kabina dle hasičského vozu CAS 25 K nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem ex DYSK ex DPMB |
||||||||
DYSK (8/2016 - ?) | ||||||||
5051 VIN | Renault Midliner M250.16/D PR VNP | 1997 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba DYSK) nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
DPMB |
||||||||
DYSK (5/2021 - ?) | ||||||||
5052 VIN | Renault Midliner M250.16 DGPTR VNP | 1997 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba DYSK) nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
DPMB |
||||||||
1UT 1909 | DYSK (od 5/2021) | |||||||
pronajat
DP Liberec |
||||||||
VIN | Nissan L-80.09/3 VNP | 1992 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina nátěr: DPCHJ, bílo-modrá s modrou střechou |
» detail | ||||
ex
DP měst Chomutova a Jirkova |
||||||||
DYSK (6/2011 - ?) | ||||||||
VIN | Nissan Eco M-90.150/2 VNP | 1994 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba Benešovské strojírny PN-250A),
Středisko dopravní cesty, "horní vedení" nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
PMDP |
||||||||
5U8 5828 | DYSK (11/2009 - 2023?) | |||||||
pronajat
Viamont DSP pronajat DP Liberec |
||||||||
33 VIN | LIAZ 110.010 VNP | 1990 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina nátěr: vínová |
» detail | ||||
ex
DP města Hradce Králové |
||||||||
DYSK (8/2017 - ?) | ||||||||
VIN | Nissan L-80.09/3 VNP | 1992 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba Benešovské strojírny) nátěr: žluto-červená |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
||||||||
9U3 5772 | DYSK (1/2019 - 2021) | |||||||
pronajat
ELZA-ELEKTRO zapůjčen DP města Jihlavy |
||||||||
2158 VIN | Renault Midlum 210.12 VNP | 2001 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba DYSK) nátěr: červená |
» detail | ||||
MOK 66-72 | DYSK (6/2001 - 9/2001) | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
||||||||
7125 VIN | Renault Midliner M210.12 VNP 500 | 1998 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba DYSK) nátěr: bílo-oranžová |
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
||||||||
DYSK (12/2020 - ?) | ||||||||
LIAZ 101.860 VNP | 1988 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina nátěr: červená |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
||||||||
DYSK (12/2008 - ?) | ||||||||
370122 VIN | Nissan Eco M-90.150/2 VNP | 1993 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina nátěr: DPMO, bílo-modro-červená * |
» detail | ||||
ex
DP města Olomouce |
||||||||
DYSK (2/2023 - ?) | ||||||||
VIN | Renault D VNP 400 | 2016 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba DYSK), dvoukabina nátěr: červená |
» detail | ||||
8U6 9350 | DYSK (1/2017 - 1/2017) | |||||||
poté
DP města Hradce Králové |
||||||||
15915 VIN | Ford Transit 410 E | 2010 |
2019: dovoz z Rakouska nátěr: bílá |
» detail | ||||
9U1 9049 | DYSK (5/2019 - 12/2019) | |||||||
poté
KOTVA, HOLDING poté WORK PRO |
Vypsáno celkem 14 vozů,
z toho:
- vyřazen: 10 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 3 vozy
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
31. 10. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.