ČEZ
současný název od 1992dřívější název: České energetické závody
Vozový park
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
8487 VIN | TAZ Zagreb Avia TAZ Neretva A 21 | 1990 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
? | ČEZ (8/1990 - 12/1997) | ET | |||||||
poté
? poté ? poté ? poté AGROLAND |
|||||||||
29107 VIN | Karosa-Ikarus 366.10 B | 1991 |
nátěr: šedá metalíza |
» detail | |||||
? | ČEZ (2/1991 - 8/1996) | ||||||||
poté
? poté Jiří Dolínek, Drásov poté Bedřich Hliněnský, Předklášteří |
|||||||||
16867 | ČKD Praha T238.0 | 1992 |
nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail | |||||
T238.0034 704 534-7 |
ČEZ (1992 - 2011) | ET | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
44-0260 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1970 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem |
» detail |
![]() |
||||
702 683-4 | T212.1683 | ČEZ (? - ?) | EP | ||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
4/96 | ŽOS Nymburk 711.0 | 1996 |
postavena na rámu lokomotivy T334.0674 nátěr: žlutá s modrými pruhy |
» detail | |||||
711 004-2 | ČEZ (1996 - 2011) | EL | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
9566 | ČKD Praha T448.0 | 1976 | 2010 |
rám použit ke stavbě lokomotivy 724.605 nátěr: zelená s krémovým pruhem * |
» detail | ||||
T448.0554 | ČEZ (1976 - ?) | ET | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
12807 | ČKD Praha T448.0 | 1984 | 2010 |
nátěr: zelená s krémovým pruhem * |
» detail | ||||
T448.0812 | ČEZ (1984 - ?) | ET | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
9909 | ČKD Praha T448.0 | 1976 |
nátěr: ČSD unifik 88, modrá se žlutým pruhem |
» detail | |||||
740 590-5 | ČEZ (? - ?) | ||||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
9918 | ČKD Praha T448.0 | 1976 |
nátěr: schéma T448.0 - modrá se žlutými pruhy na čelech ve tvaru klínu |
» detail | |||||
T448.0599 740 599-6 |
ČEZ (1976 - 2012) | EP | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
9911 | ČKD Praha T448.0 | 1976 |
nátěr: ČSD unifik 88, modrá se žlutým pruhem |
» detail | |||||
T448.0592 740 592-1 |
ČEZ (? - ?) | EP | |||||||
11623 | ČKD Praha T448.0 | 1980 |
nátěr: Česká Lokomotivka, červeno-bílo-šedá * |
» detail |
![]() |
||||
T448.0678 740 678-8 |
ČEZ (1980 - ?) | EP | |||||||
poté
Česká lokomotivka 🗘 Viamont DSP 🗘 STRABAG Rail |
|||||||||
15304 | ČKD Praha T448.0 | 1988 |
nátěr: OKD Doprava, žlutá s modrým pruhem |
» detail | |||||
T448.0950 | ČEZ (1988 - 1993) | EH | |||||||
poté
PKP CARGO INTERNATIONAL |
|||||||||
9563 | ČKD Praha T448.0 | 1976 |
nátěr: AWT, šedo-oranžová * |
» detail | |||||
T448.0551 | ČEZ (1976 - 1993) | ED | |||||||
poté
PKP CARGO INTERNATIONAL |
|||||||||
9564 | ČKD Praha T448.0 | 1976 |
nátěr: AWT, šedo-oranžová * |
» detail | |||||
T448.0552 | ČEZ (1976 - 1993) | ED | |||||||
poté
PKP CARGO INTERNATIONAL |
|||||||||
9923 | ČKD Praha T448.0 | 1977 |
nátěr: OKD Doprava, žlutá s modrým pruhem * |
» detail |
![]() |
||||
T448.0604 | ČEZ (1977 - ?) | EP | |||||||
poté
PKP CARGO INTERNATIONAL |
|||||||||
17859 | Karosa LC 735.20 | 1987 |
nátěr: červeno-šedá |
» detail | |||||
? | ČEZ (4/1987 - 6/1993) | EP | |||||||
poté
ZO OS Dolu Kateřina poté Ladislav Porcal, Trutnov poté Milan Dvořák, Struha poté Emil Chodúr, Bruntál poté Josef Jurašík, Vrbno pod Pradědem poté Zdeněk Jelínek, Bruntál poté Pavel Vohryzka, Hajany |
|||||||||
27999 VIN | Karosa LC 735.1011 | 1990 |
|
» detail | |||||
SO 86-89 | ČEZ (4/1990 - 3/1993) | ET | |||||||
poté
Sokolovské báňské stavby poté Václav Vyskočil, Sokolov poté ? (SK) |
Vypsáno celkem 17 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 16 vozů
- neznámý: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Elektrárna Počerady: 3 vozy
- Elektrárna Tisová: 2 vozy
- Elektrárna Tušimice: 2 vozy
- Elektrárny Prunéřov: 2 vozy
- Elektrárna Dětmarovice: 2 vozy
- Elektrárna Temelín: 1 vůz
- Elektrárna Ledvice: 1 vůz
- Elektrárna Hodonín: 1 vůz
- Elektrárna Poříčí: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
16. 2. 2025.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.