BYZAL
současný název od 4/1999dřívější název: Ing. Vladimír Záleský BYZAL
Vozový park
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
25533 VIN | Karosa B 732.40 | 1989 |
nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
||||||||
RK 83-17 | BYZAL (9/1998 - 2/2001) | |||||||
poté
ORLOBUS |
||||||||
18911 | Karosa LC 735.22 | 1987 |
nátěr: bílo-zelená s černou kolem oken |
» detail | ||||
ex
ČSAD Hodonín ex ČSAD Kyjov |
||||||||
RK 83-75 | BYZAL (3/2000 - 2/2003) | |||||||
poté
AUDIS BUS |
||||||||
9407 | Karosa C 734.00 | 1984 |
nátěr: bílo-zelená s černou kolem oken |
» detail | ||||
ex
ČSAD Pardubice ex ČSAD AUTOBUSY CZ Chrudim |
||||||||
RK 84-63 | BYZAL (2/2001 - 1/2003) | |||||||
poté
Dopravní podnik Mladá Boleslav poté AUDIS BUS |
||||||||
18021 | Karosa LC 735.20 | 1987 |
2003: reko na C 735 nátěr: klasické schéma ČSAD, žluté pruhy |
» detail |
![]() |
|||
ex
EGRETTA, kolínská dopravní ex Okresní autobusová doprava Kolín |
||||||||
RK 86-41 | BYZAL (10/2001 - 1/2003) | |||||||
poté
CDS Náchod |
||||||||
14429 | Karosa C 734.03 | 1986 |
2003?: GO (turbo motor) nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail |
![]() |
|||
ex
František Zunka, Horní Poříčí ex DOPAZ |
||||||||
RK 86-79 | BYZAL (3/2002 - 2/2003) | |||||||
poté
AUDIS BUS |
||||||||
16273 | Karosa C 734.20 | 1986 |
nátěr: ČSAD BUS Ostrava, bílá s modrými pruhy |
» detail |
![]() |
|||
ex
ČSAD Bruntál ex Connex Morava |
||||||||
RK 87-09 | BYZAL (4/2002 - 1/2003) | |||||||
poté
Dopravní podnik Mladá Boleslav |
||||||||
21213 VIN | Karosa C 734.20 | 1988 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
ex
ČSAD Uherské Hradiště |
||||||||
UH 95-20 | BYZAL (8/2000 - 3/2003) | |||||||
poté
AUDIS BUS |
||||||||
18084 | Karosa LC 735.22 | 1987 |
?: reko na C 735 nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
ÚVVVR Praha ex AF - Helena Froňková ex Jiří Webinger - MAD |
||||||||
KDA 22-84 | BYZAL (6/2001 - 12/2002) | |||||||
poté
AUDIS BUS |
||||||||
22314 VIN | Karosa B 732.20 | 1988 | 2010 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail |
![]() |
||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
||||||||
? | BYZAL (9/1998 - 9/2000) | |||||||
poté
Josef Matoušek - SHR, CZECH CAMION SERVIS poté DP měst Chomutova a Jirkova |
||||||||
22221 VIN | Karosa B 732.20 | 1988 | 9/2012 |
2003?: GO (Czech Camion Servis Milevsko) nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||
ex
DP města Pardubic |
||||||||
? | BYZAL (10/1998 - 12/2000) | |||||||
poté
Josef Matoušek - SHR, CZECH CAMION SERVIS poté DP měst Chomutova a Jirkova 🗘 Veolia Transport Teplice |
||||||||
22325 | Karosa B 732.20 | 1988 | 2007 |
2000-2001: GO (Czech Camion Servis Milevsko) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail |
![]() |
||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
||||||||
? | BYZAL (4/2000 - 12/2000) | |||||||
poté
Josef Matoušek - SHR, CZECH CAMION SERVIS poté Connex Praha |
||||||||
19539 VIN | Karosa C 734.24 | 1987 |
od CDS vyřazen po nehodě, následně prodán a opraven nátěr: klasické schéma ČSAD, žluté pruhy |
» detail | ||||
ex
ČSAD Hodonín |
||||||||
? | BYZAL (2/1999 - 4/2000) | |||||||
poté
Jaroslav Kříž, Telnice poté CDS Náchod poté Sádek 2000 Dancehall |
||||||||
10065 | Karosa C 734.00 | 1984 |
nátěr: bílo-zelená s černou kolem oken |
» detail | ||||
ex
Ministerstvo vnitra ČSR ex ? |
||||||||
RK 65-69 | BYZAL (5/2002 - 2/2003) | |||||||
poté
AUDIS BUS |
||||||||
547 | Ikarus 553.04 LUX | 1979 |
|
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
||||||||
? | BYZAL (4/2001 - ?) | |||||||
22993 VIN | Karosa LC 735.40 | 1988 |
nátěr: žlutá s vínovou grafikou a černou kolem oken * |
» detail | ||||
ex
Stavební geologie ex TJ Stadion Nymburk ex Ing. Jiří Káš, Praha |
||||||||
NBA 43-43 | BYZAL (6/1999 - 1/2003) | |||||||
poté
Miloslav Březovský, Nový Jičín poté Lubomír Bílek, Kopřivnice |
Vypsáno celkem 15 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 14 vozů
- vyřazen: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
29. 3. 2025.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.