Výzkumný Ústav Železniční

sídlo: Novodvorská 1698/138b, 142 00 Praha 4 - Braník
země: Česká republika (Praha)
web: www.cdvuz.cz

Vozový park

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  CZ LOKO EffiShunter 300 2014    prototyp, předváděcí vůz; vystaven na veletrzích InnoTrans Berlin 2014, Czech Raildays 2015 
nátěr: VÚŽ, modro-červeno-bílá *
ex CZ LOKO
zapůjčen Třinecké železárny
zapůjčen České dráhy
794 001-8 CZ-VUZ 98 544 794 001-8 Výzkumný Ústav Železniční (od 2017)
  8887 ČKD Praha T499.0 1974  1989   1. prototyp 
nátěr: schéma T499.0 - modro-žlutá
ex ČKD Praha
pronajat Československé státní dráhy
T499.0001 Výzkumný Ústav Železniční (1982 - 1989) žC
  8888 ČKD Praha T499.0 1974    2. prototyp; vystavena na veletrhu Czech Raildays 2015 
nátěr: schéma T499.0 - modro-žlutá
fotka
ex ČKD Praha
pronajat Československé státní dráhy
ex Výzkumný Ústav Železniční
ex České dráhy
759 002-9 T499.0002
CZ-VUZ 90 54 3 759 002-9
Výzkumný Ústav Železniční (od 2015) žC
  6323 Škoda 57Er 1971    prototyp - rychlost 200 km/h; 5.9.1972: na ŽZO Cerhenice vytvořen rychlostní rekord 219 km/h 
nátěr: VÚŽ, modro-červeno-bílá *
fotka
ex Československé státní dráhy
E469.3030
124 601-6
CZ-VUZ 91 54 7 124 601-6 Výzkumný Ústav Železniční (od 1974)
  75843 Tatra Studénka MV 1 1970    původně čelní vůz SM488.0, nikdy nebyl dokončen a po pevnostních zkouškách přestavěn na měřicí vůz; CZ-VUZ 55 54 89-79 001-7; vystaven na veletrhu Czech Raildays 2015 
nátěr: VÚŽ, modro-červeno-bílá
fotka
44 653
89-79 001
Výzkumný Ústav Železniční (od 1973)
  75404 Vagónka Studénka Bai » MV 2 1973    1973 - 1984: Bai 50 54 21-19 249-1; 1984 - dosud CZ-VUZ 56 54 89-89 002-2 
fotka
ex Československé státní dráhy
89-89 002 Výzkumný Ústav Železniční (od 1984)
  21694 Siemens Vectron MS 2010    2. prototyp verze MS; vystaven na veletrhu InnoTrans 2010 
nátěr: bílá & polep grafika VÚZ *
fotka
ex Siemens Mobility
majitel České dráhy
193 902-4 D-ČD 91 80 6 193 902-4 Výzkumný Ústav Železniční (pronajat od 12/2020)
  51 54 64-40 158-4/81 VEB Waggonbau Görlitz WLAB » WLABmv » WLABv » WLAB821 » WLABee824 1981    52 54 70-40 158-5 
nátěr: ČSD, modrá *
ex Československé státní dráhy
ex České dráhy
70-40 158-5 70-40 158 Výzkumný Ústav Železniční (2015 - 2019)
poté Ing. Jiří Kotas
pronajat Klub přátel kolejových vozidel
  016 VEB Waggonbau Bautzen ABa » ABm » AB » AB350 1964     
nátěr: ČSD, modrá
ex Československé státní dráhy
ex České dráhy
39-40 001 Výzkumný Ústav Železniční (2015 - 2018)
poté České dráhy
  4804 Škoda 32E0 » 32Em 1963    vystaven na MSV Brno 1965; 1981: po požáru strojovny lokomotiva odstavena, 1991-1999: odstavena v depu Brno-Maloměřice, 2010: rekonstukce do vystavovatelného /neprovozního/ stavu 
nátěr: ČSD ř. S699.0, červeno - krémová s černým pruhem
fotka
ex Závody V. I. Lenina Plzeň
S699.001 Výzkumný Ústav Železniční (1965 - 1999)
poté ŠKODA TRANSPORTATION
poté Národní technické muzeum
  0530 SMZ Dubnica T334.0 1967     
nátěr: schéma T334.0, zeleno-krémová
T334.0797 Výzkumný Ústav Železniční (7.10.1967 - 2007) žC
poté Junior market
  CRRC Sirius 2019    jednotka původně určena pro dopravce Leo Express 
nátěr: šedo-černá *
fotka
majitel CRRC
665 001-4 CZ- 94 54 1 665 001-4 Výzkumný Ústav Železniční (pronajat: 2019 - 2023)
pronajat RegioJet
  1805 ČKD Praha M260.0 1938    Stříbrný šíp; vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016 
nátěr: červeno-stříbrná
fotka
ex Československé státní dráhy
ex Česko-moravské dráhy
ex Československé státní dráhy
ex České dráhy
825 001-1 M260.001
CZ-VUZ 90 54 3 825 001-1
Výzkumný Ústav Železniční (od 2016)
pronajat České dráhy
  CRRC Sirius 2019    jednotka původně určena pro dopravce Leo Express 
nátěr: šedo-černá
fotka
majitel CRRC
665 002-2 CZ- 94 54 1 665 002-2 Výzkumný Ústav Železniční (pronajat: 2020 - 2023)
pronajat RegioJet
Vypsáno celkem 14 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 6 vozů
  • provozní: 4 vozy
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz
  • sešrotován: 1 vůz
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (6) mají přibližný průměrný věk 44,7 let.

Všechny vozy jsou z provozovny ŽZO Cerhenice.

Poslední aktualizace vozů: 16. 5. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání