Vypravenost (PID) dne 30. 9. 2022
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 30.09.2022 | 1843 | 659 | 32 | přejezd na linky 492 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1844 | 227 | 45 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1847 | 435 | 38 | přejezd na linky 557, 659 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1848 | 491 | 25 | přejezd na linky 659 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1849 | 227 | 44 | linka 226 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1850 | 659 | 29 | přejezd na linky 491 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1851 | 227 | 36 | přejezd na linku 226 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1852 | 381 | 18 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1853 | 387 | 20 | přejezd na linky 325, 382 a 787 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1854 | 659 | 22 | přejezd na linky 492 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1855 | 435 | 50 | přejezd na linky 557, 659 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1856 | 659 | 41 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1857 | 435 | 49 | přejezd na linky 382, 492, 659 a 660 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1858 | 227 | 34 | odpolední část | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1858 | 227 | 47 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1859 | 227 | 46 | přejezd na linku 115 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1860 | 227 | 35 | nahrazen vozem 1831 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1861 | 115 | 39 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1862 | 227 | 48 | přejezd na linky 226, 325 a 903 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1863 | 115 | 40 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1864 | 491 | 55 | přejezd na linky 381, 557 a 659 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1865 | 659 | 27 | přejezd na linku 660 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1869 | 381 | 6 | náhrada za vůz 1881, nahrazen opět 1881 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1870 | 381 | 11 | přejezd na linku 382 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1873 | 381 | 3 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1874 | 381 | 17 | přejezd na linky 382 a 387 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1875 | 387 | 8 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1876 | 381 | 4 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1877 | 382 | 14 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1878 | 387 | 7 | přejezd na linky 381 a 382 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1879 | 382 | 13 | přejezd na linky 387 a 659 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1880 | 381 | 12 | přejezd na linku 382 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1881 | 381 | 6 | nahrazen vozem 1869, později zpět v provozu | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1882 | 381 | 9 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1883 | 381 | 2 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1884 | 381 | 1 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1885 | 381 | 15 | přejezd na linku 382 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1886 | 706 | 10 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1887 | 381 | 5 | přejezd na linky 387 a 706 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1888 | 381 | 16 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
PÁ 30.09.2022 | 1901 | 153 | 1 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1902 | 194 | 4 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1903 | 153 | 2 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1904 | 194 | 3 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1906 | 194 | 2 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1913 | 194 | 5 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1914 | 194 | 1 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1917 | 164 | 2 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1918 | 331 | 53 | tram-bus.cz | |
PÁ 30.09.2022 | 1919 | 164 | 6 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz