Vypravenost (PID) dne 20. 9. 2022
předchozí
1
2
.
.
.
43
44
45
46
47
48
následující
předchozí
1
.
.
44
45
46
.
48
následující
celkem 2398
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 20.09.2022 | 9566 | 395 | 21 | přejezd na linky 393 a 512 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9567 | 754 | 4 | tram-bus.cz | |
ÚT 20.09.2022 | 9568 | 395 | 71 | přejezd na linky 338, 393 a 521 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9569 | 395 | 70 | linky 392, 393, 495 a 521 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9570 | 384 | 42 | přejezd na linky 394, 529 a 545 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9571 | 394 | 82 | přejezd na linku 384 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9572 | 531 | 39 | linky 529, 545, 546 a 641 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9573 | 531 | 23 | linky 529, 545 a 546 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9574 | 531 | 4 | přejezd na linku 548 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9575 | 718 | 63 | přejezd na linku 715 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9576 | 345 | 18 | přejezd na linky 418, 432, 733 a 734 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9577 | 392 | 60 | náhrada za vůz 9687 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9578 | 380 | 9 | přejezd na linky 310 a 311 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9579 | 380 | 19 | linky 308, 309, 310, 311 a 313 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9687 | 392 | 60 | nahrazen vozem 9577 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9699 | 754 | 3 | přejezd na linky 482, 496, 511 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9709 | 380 | 23 | linky 308, 310, 311 a 358 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9711 | 699 | 25 | přejezd na linky 416 a 726 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9712 | 631 | 76 | přejezd na linky 633, 638 a 649 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9716 | 395 | 24 | linky 393, 482, 521, 522 a 524 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9717 | 360 | 2 | přejezd na linky 450 a 549 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9718 | 395 | 26 | přejezd na linky 392 a 520 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9719 | 395 | 20 | linky 393, 504, 521 a 522 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9720 | 395 | 54 | linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9721 | 395 | 57 | linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9722 | 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9723 | 641 | 63 | přejezd na linku 526 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9724 | 531 | 10 | linky 384, 394, 545 a 546 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9726 | 395 | 23 | přejezd na linky 393, 482 a 496 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9727 | 531 | 29 | přejezd na linky 634, 639 a 640 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9728 | 699 | 24 | přejezd na linky 731 a 767 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9729 | 504 | 4 | přejezd na linky 482, 495, 512, 522 a 524 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9730 | 637 | 3 | přejezd na linku 633 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9734 | 488 | 4 | přejezd na linky 407, 500 a 510 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9735 | 631 | 45 | přejezd na linky 638 a 649 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9736 | 531 | 15 | linky 548, 634, 639 a 642 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9737 | 338 | 12 | přejezd na linky 390 a 440 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9738 | 360 | 6 | přejezd na linku 754 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9739 | 395 | 16 | přejezd na linky 393, 504, 510 a 512 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9742 | 699 | 22 | přejezd na linky 315, 767 a 769 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9743 | 338 | 11 | přejezd na linky 390 a 440 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9744 | 338 | 4 | přejezd na linky 361, 390 a 440 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9746 | 737 | 83 | přejezd na linky 712, 731 a 739 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9750 | 521 | 10 | linky 482, 488, 495, 496, 511, 522 a 524 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9752 | 384 | 45 | tram-bus.cz | |
ÚT 20.09.2022 | 9754 | 688 | 1 | tram-bus.cz | |
ÚT 20.09.2022 | 9757 | 407 | 1 | tram-bus.cz | |
ÚT 20.09.2022 | 9760 | 380 | 22 | ranní část | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9761 | 395 | 25 | linky 393, 419, 511 a 521 | tram-bus.cz |
ÚT 20.09.2022 | 9762 | 419 | 3 | přejezd na linky 407 a 450 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
43
44
45
46
47
48
následující
předchozí
1
.
.
44
45
46
.
48
následující
celkem 2398