Vypravenost (PID) dne 2. 9. 2022
předchozí
1
2
.
.
.
40
41
42
43
44
.
.
.
48
49
následující
předchozí
1
.
.
41
42
43
.
.
49
následující
celkem 2430
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 02.09.2022 | 9282 | 531 | 12 | linky 528 a 544 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9283 | 531 | 17 | linky 547, 548, 634 a 639 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9298 | 451 | 22 | přejezd na linky 513 a 559 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9299 | 724 | 64 | nahrazen vozem 9389 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9301 | 725 | 67 | tram-bus.cz | |
PÁ 02.09.2022 | 9302 | 688 | 3 | přejezd na linku 525 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9303 | 303 | 6 | přejezd na linky 344 a 484 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9305 | 724 | 70 | přejezd na linky 726 a 766 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9306 | 699 | 33 | přejezd na linky 726, 731 a 769 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9307 | 736 | 73 | ranní část | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9310 | 486 | 2 | linky 516, 518, 552 a 559 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9314 | 461 | 69 | linky 385, 469, 489, 494, 582 a 685 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9315 | 353 | 12 | tram-bus.cz | |
PÁ 02.09.2022 | 9316 | 339 | 53 | přejezd na linky 254, 335 a 444 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9318 | 209 | 44 | přejezd na linku 228 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9319 | 211 | 33 | přejezd na linku 264 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9321 | 339 | 51 | přejezd na linky 335 a 444 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9322 | 385 | 9 | přejezd na linky 327 a 328 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9324 | 385 | 2 | odpolední část | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9326 | 461 | 57 | linky 462, 489, 490, 582 a 685 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9327 | 461 | 70 | linky 303, 428, 469 a 494 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9328 | 461 | 72 | přejezd na linky 462, 469, 582 a 685 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9330 | 521 | 7 | přejezd na linky 482, 495, 500, 510, 524 a 530 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9331 | 531 | 20 | linky 529, 544, 545, 546 a 643 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9332 | 688 | 1 | tram-bus.cz | |
PÁ 02.09.2022 | 9335 | 403 | 68 | přejezd na linku 345 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9335 | 713 | 61 | náhrada za vůz 9547 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9337 | 406 | 73 | přejezd na linku 846 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9339 | 406 | 12 | přejezd na linku SML (pekárna Herink a školní spoj Praha – Vestec) | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9340 | 331 | 52 | přejezd na linky 326 a 397 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9342 | 385 | 8 | přejezd na linky 328 a 397 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9343 | 339 | 55 | přejezd na linky 335 a 444 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9344 | 341 | 29 | přejezd na linku 333 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9345 | 551 | 11 | přejezd na linky 392, 419, 450 a 549 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9346 | 486 | 1 | přejezd na linky 513, 754 a 756 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9347 | 341 | 24 | tram-bus.cz | |
PÁ 02.09.2022 | 9354 | 451 | 23 | linky 450, 486, 513, 549, 551, 552, 754, 756 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9355 | 461 | 52 | odpolední část | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9356 | 339 | 56 | přejezd na linky 335 a 444 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9357 | 504 | 1 | přejezd na linku 512 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9358 | 486 | 3 | linky 513, 516, 549, 551 a 552 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9359 | 483 | 1 | přejezd na linku 797 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9360 | 333 | 1 | linky 341 a 762 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9361 | 736 | 73 | odpolední část | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9363 | 531 | 6 | přejezd na linky 544, 545 a 548 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9364 | 531 | 21 | přejezd na linku 643 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9365 | 313 | 2 | přejezd na linky 415 a 664 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9366 | 641 | 64 | přejezd na linku 526 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9368 | 341 | 26 | přejezd na linku 441 | tram-bus.cz |
PÁ 02.09.2022 | 9370 | 385 | 4 | přejezd na linky 327, 328 a 397 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
40
41
42
43
44
.
.
.
48
49
následující
předchozí
1
.
.
41
42
43
.
.
49
následující
celkem 2430