Vypravenost (PID) dne 16. 1. 2022
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
NE 16.01.2022 | 2055 | 160 | 1 | přejezd na linku 108 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 2054 | 168 | 2 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 2052 | 246 | 3 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 2051 | 245 | 2 | přejezd na linky 247 a 248 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 2048 | 246 | 2 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 2047 | 246 | 1 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 2045 | 151 | 1 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 2043 | 236 | 1 | přejezd na linku 235 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 2042 | 151 | 2 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 2040 | 236 | 3 | přejezd na linku 235 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 2037 | 236 | 2 | přejezd na linku 235 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 2035 | 236 | 4 | přejezd na linku 235 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 2024 | 108 | 4 | náhrada za vůz 2020 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 2020 | 108 | 4 | nahrazen vozem 2024 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 2017 | 116 | 1 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 2013 | 108 | 3 | přejezd na linku 160 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 2012 | 230 | 6 | přejezd na linku 130 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1986 | 326 | 31 | Michal Křivánek | |
NE 16.01.2022 | 1953 | 164 | 3 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1952 | 164 | 2 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1951 | 164 | 1 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1950 | 117 | 4 | nahrazen vozem 1930 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1948 | 117 | 3 | přejezd na linku 203 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1946 | 117 | 5 | přejezd na linku 203 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1945 | 117 | 1 | přejezd na linku 203 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1935 | 166 | 32 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1931 | 117 | 2 | přejezd na linku 203 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1930 | 117 | 4 | náhrada za vůz 1950 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1912 | 153 | 1 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1906 | 194 | 2 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1905 | 194 | 1 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1901 | 194 | 3 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1884 | 381 | 1 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1883 | 381 | 2 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1882 | 381 | 9 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1881 | 387 | 4 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1880 | 382 | 12 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1879 | 382 | 11 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1878 | 381 | 6 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1877 | 382 | 13 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1876 | 381 | 7 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1874 | 387 | 15 | přejezd na linku 381 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1873 | 381 | 3 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1871 | 381 | 5 | přejezd na linku 387 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1868 | 387 | 16 | přejezd na linku 381 | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1866 | 706 | 10 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1863 | 227 | 48 | odpolední část | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1861 | 115 | 39 | tram-bus.cz | |
NE 16.01.2022 | 1860 | 227 | 48 | ranní část | tram-bus.cz |
NE 16.01.2022 | 1859 | 227 | 34 | přejezd na linku 226 | tram-bus.cz |