Vypravenost (PID) dne 5. 11. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
6
7
8
9
10
.
.
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
7
8
9
.
.
17
následující
celkem 826
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 05.11.2020 | 1158 | 317 | 22 | linky 318, 447, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9902 | 223 | 21 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 9378 | 461 | 21 | přejezd na linky 490 a 494 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9376 | 341 | 21 | přejezd na linku 960 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8964 | 609 | 21 | mhdfoto/B952E | |
ČT 05.11.2020 | 8824 | 305 | 21 | přejezd na linky 319, 386, 555, 619, 625 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8027 | 655 | 21 | přejezd na linku 376 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 7679 | 590 | 21 | přejezd na linku 586, 587, 590 a 650 | mhdfoto/B952E |
ČT 05.11.2020 | 7636 | 500 | 21 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 6606 | 125 | 21 | mhdfoto/Fantomas88 | |
ČT 05.11.2020 | 1853 | 426 | 21 | přejezd na linky 435, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1741 | 688 | 21 | přejezd na linku 354 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1540 | 110 | 21 | náhrada za vůz 1536 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1536 | 110 | 21 | nahrazen vozem 1540 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1118 | 317 | 21 | linky 314, 447, 448, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9734 | 395 | 20 | přejezd na linky 393 a D31 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8865 | 305 | 20 | přejezd na linky 386 a 619 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1803 | 652 | 20 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 1746 | 354 | 20 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 1486 | X332 | 20 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1481 | X332 | 20 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1122 | 317 | 20 | linky 314, 318, 320, 321, 447, 448, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9677 | 395 | 19 | linky 393, D31, D33 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9279 | 428 | 19 | nahrazen vozem 9255 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9255 | 428 | 19 | náhrada za vůz 9279 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8735 | 601 | 19 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 8103 | 669 | 19 | přejezd na linky 379 a 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1818 | 654 | 19 | přejezd na linky 652 a 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1734 | 354 | 19 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 1119 | 317 | 19 | linky 318, 321, 334, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9679 | 395 | 18 | přejezd na linky 393, 511, 512 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8319 | 585 | 18 | přejezd na linku 581 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8052 | 669 | 18 | přejezd na linky 367, 666, 667, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1842 | 382 | 18 | přejezd na linky 387, 492, 654, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1782 | 354 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 1149 | 317 | 18 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 1142 | 317 | 18 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9803 | 395 | 17 | přejezd na linky 393, D26, D93 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9328 | 428 | 17 | přejezd na linku 489 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8934 | 365 | 17 | přejezd na linku 618 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8879 | 606 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 8343 | 304 | 17 | přejezd na linku 404 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8177 | 669 | 17 | přejezd na linky 379, 667, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 8117 | 349 | 17 | přejezd na linky 369 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 4062 | 207 | 17 | mhdfoto/74na2 | |
ČT 05.11.2020 | 1828 | 491 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 1783 | 354 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 05.11.2020 | 1124 | 317 | 17 | linky 318 a 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9780 | 395 | 16 | linky 393, 512, D31, D33, D43 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 05.11.2020 | 9490 | 658 | 16 | přejezd na linku 473 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
6
7
8
9
10
.
.
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
7
8
9
.
.
17
následující
celkem 826