Vypravenost (PID) dne 14. 8. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
7
8
9
10
11
.
.
14
15
následující
předchozí
1
.
.
8
9
10
.
.
15
následující
celkem 735
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 14.08.2020 | 3727 | 157 | 15 | mhdfoto/pid | |
PÁ 14.08.2020 | 3915 | 129 | 15 | mhdfoto/C9542001 | |
PÁ 14.08.2020 | 8231 | 346 | 15 | přejezd na linky 367, 375, 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 8809 | 604 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 8936 | 365 | 15 | přejezd na linky 618 a 619 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9108 | 479 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 9446 | 353 | 15 | přejezd na linky 303 a 344 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9556 | 380 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 1150 | 317 | 16 | přejezd na linky 318, 320, 321, 448 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1738 | 240 | 16 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 1839 | 382 | 16 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 8218 | 346 | 16 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 8803 | 365 | 16 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 8922 | 365 | 16 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9328 | 428 | 16 | přejezd na linky 335 a 494 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9375 | 380 | 16 | linka 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9420 | 658 | 16 | přejezd na linku 473 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1120 | 317 | 17 | linky 318, 448, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1783 | 354 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 1828 | 491 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 8052 | 669 | 17 | přejezd na linky 379, 667, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 8124 | 349 | 17 | přejezd na linky 369 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 8931 | 365 | 17 | přejezd na linku 618 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9337 | 428 | 17 | přejezd na linky 461 a 489 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9803 | 395 | 17 | přejezd na linky 393, D26, D93 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1156 | 317 | 18 | přejezd na linky 314, 318, 320, 448 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1782 | 354 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 1847 | 382 | 18 | přejezd na linky 387, 492, 654, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 8177 | 669 | 18 | přejezd na linky 367, 666, 667, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9716 | 395 | 18 | přejezd na linky 393, 511, 512 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9847 | 531 | 18 | přejezd na linky C16, C33, C38, C50, D18 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1119 | 317 | 19 | linky 318, 321, 334, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1732 | 354 | 19 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 1801 | 654 | 19 | přejezd na linky 652 a 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 8128 | 669 | 19 | přejezd na linky 379 a 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9279 | 428 | 19 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9348 | 380 | 19 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9349 | 380 | 19 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9492 | 428 | 19 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9734 | 395 | 19 | linky 393, D31, D33 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1481 | 332 | 20 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 1746 | 354 | 20 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 14.08.2020 | 1818 | 652 | 20 | přejezd na linku 654 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 8105 | 655 | 20 | přejezd na linky 667 a X655 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 8691 | 398 | 20 | mhdfoto/Kulík | |
PÁ 14.08.2020 | 9679 | 395 | 20 | přejezd na linky 393 a D31 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 9838 | 380 | 20 | přejezd na linky 308 a 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1118 | 317 | 21 | linky 314, 447, 448, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1741 | 688 | 21 | přejezd na linku 354 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 14.08.2020 | 1843 | 426 | 21 | přejezd na linky 435, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
7
8
9
10
11
.
.
14
15
následující
předchozí
1
.
.
8
9
10
.
.
15
následující
celkem 735