Vypravenost (PID) dne 31. 7. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
9
10
11
12
13
.
.
.
17
18
následující
předchozí
1
.
.
10
11
12
.
.
18
následující
celkem 878
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 31.07.2020 | 8150 | 377 | 86 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 8149 | 377 | 86 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 8049 | 377 | 87 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 31.07.2020 | 8041 | 377 | 88 | přejezd na linky 368 a 472 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 8042 | 377 | 89 | přejezd na linky 471 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 8148 | 378 | 92 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 8046 | 378 | 92 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 8171 | 378 | 93 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 31.07.2020 | 8170 | 379 | 42 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 8134 | 379 | 42 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 8116 | 379 | 47 | přejezd na linky 669, 670, 281121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 8047 | 379 | 48 | přejezd na linky 346, 666, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9352 | 380 | 7 | linky 310 a 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9827 | 380 | 8 | přejezd na linky 310, 311, 103121 | mhdfoto/Vítek |
PÁ 31.07.2020 | 9630 | 380 | 9 | přejezd na linky 310 a 311 | mhdfoto/6136 |
PÁ 31.07.2020 | 9973 | 380 | 10 | přejezd na linku 310 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9972 | 380 | 11 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 31.07.2020 | 9709 | 380 | 12 | ranní část | mhdfoto/Vítek |
PÁ 31.07.2020 | 9555 | 380 | 12 | První vypravení vozu, odpolední část | mhdfoto/Vítek |
PÁ 31.07.2020 | 9826 | 380 | 13 | linky 308, 310, 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9971 | 380 | 14 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 31.07.2020 | 9505 | 380 | 15 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9556 | 380 | 15 | První vypravení vozu, odpolední část | mhdfoto/Vítek |
PÁ 31.07.2020 | 9375 | 380 | 16 | linka 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9974 | 380 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 31.07.2020 | 9348 | 380 | 19 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9705 | 380 | 19 | odpolední část | mhdfoto/6136 |
PÁ 31.07.2020 | 9838 | 380 | 20 | přejezd na linky 308 a 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9772 | 380 | 22 | linky 310, 311, 358, 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1189 | 380 | 23 | linky 310, 358, 103121 | mhdfoto/6136 |
PÁ 31.07.2020 | 9556 | 380 | 52 | přejezd na linku 952 | mhdfoto/6136 |
PÁ 31.07.2020 | 1884 | 381 | 1 | přejezd na linku 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1868 | 381 | 2 | nahrazen vozem 1883 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1883 | 381 | 2 | náhrada za vůz 1868 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1876 | 381 | 3 | přejezd na linky 382 a 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1878 | 381 | 4 | přejezd na linku 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1885 | 381 | 5 | přejezd na linky 382, 387, 654, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1882 | 381 | 6 | přejezd na linky 387 a G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1875 | 381 | 7 | přejezd na linku 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1877 | 381 | 8 | přejezd na linku 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1874 | 381 | 9 | přejezd na linku 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1872 | 381 | 10 | přejezd na linku G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1852 | 381 | 32 | přejezd na linky 325, 382, 387, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 1880 | 382 | 14 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 31.07.2020 | 1879 | 382 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 31.07.2020 | 1855 | 382 | 16 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 31.07.2020 | 1842 | 382 | 18 | přejezd na linky 387, 492, 654, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9945 | 383 | 41 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 31.07.2020 | 9415 | 383 | 42 | přejezd na linku 328 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 31.07.2020 | 9112 | 383 | 43 | přejezd na linku 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
9
10
11
12
13
.
.
.
17
18
následující
předchozí
1
.
.
10
11
12
.
.
18
následující
celkem 878