Vypravenost (PID) dne 30. 4. 2020
předchozí
1
2
.
.
5
6
7
8
9
.
.
.
15
16
následující
předchozí
1
.
.
6
7
8
.
.
16
následující
celkem 783
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 30.04.2020 | 8113 | 377 | 89 | přejezd na linky 471 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8114 | 349 | 9 | přejezd na linky 369, 466, 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8116 | 379 | 42 | přejezd na linku 346 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8117 | 370 | 51 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8118 | 369 | 14 | linky 349, 466, 250015, 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8119 | 471 | 72 | přejezd na linku 473 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8120 | 349 | 7 | přejezd na linku 369 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8121 | 655 | 25 | přejezd na linku 281121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8122 | 473 | 68 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8123 | 369 | 17 | přejezd na linky 349 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8124 | 471 | 74 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8127 | 655 | 20 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8128 | 655 | 27 | linky 367, 376, 379, 666, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8130 | 250019 | mhdfoto/tram-bus.cz | ||
ČT 30.04.2020 | 8131 | 471 | 76 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8133 | 478 | 28 | přejezd na linku 477 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8134 | 368 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8135 | 370 | 41 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8136 | 668 | 63 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8137 | 467 | 93 | přejezd na linku 668 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8139 | 370 | 57 | náhrada za vůz 8034 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8140 | 655 | 22 | přejezd na linku 376 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8141 | 655 | 24 | přejezd na linky 367, 379, 478 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8142 | 953 | 95 | přejezd na linky 367, 478, 667, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8143 | 379 | 48 | přejezd na linky 346, 666, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8145 | 370 | 44 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8146 | 377 | 82 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8148 | 375 | 9 | přejezd na linky 346, 379, 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8149 | 171 | 10 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8150 | 171 | 14 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8151 | 302 | 52 | přejezd na linku 377 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8152 | 171 | 10 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8153 | 302 | 51 | přejezd na linku 377 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8154 | 370 | 43 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8158 | 467 | 91 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8159 | 370 | 42 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8161 | 370 | 45 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8162 | 474 | 3 | přejezd na linku 747 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8163 | 374 | 82 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8168 | 370 | 53 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8169 | 370 | 42 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8170 | 655 | 91 | přejezd na linky 471, 472, 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8171 | 378 | 93 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8172 | 378 | 92 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8175 | 464 | 30 | přejezd na linky 466, 475, 250012 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8176 | 473 | 69 | přejezd na linku 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8177 | 669 | 18 | přejezd na linky 666, 667, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 30.04.2020 | 8178 | 472 | 77 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8179 | 471 | 75 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 30.04.2020 | 8180 | 369 | 10 | přejezd na linky 349, 474, 250012, 250016, 250020, 250021 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
5
6
7
8
9
.
.
.
15
16
následující
předchozí
1
.
.
6
7
8
.
.
16
následující
celkem 783