Vypravenost (PID) dne 2. 4. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
10
11
12
13
14
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
11
12
13
.
.
17
následující
celkem 805
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 02.04.2020 | 9690 | 361 | 25 | nahrazen vozem 9697 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9697 | 361 | 25 | náhrada za vůz 9690 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9710 | 395 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9909 | 223 | 25 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 1026 | 110 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 1151 | 317 | 26 | přejezd na linky 318, 320, 321, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 1836 | 426 | 26 | linky 435 a 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8121 | 376 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8188 | 457 | 26 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8851 | 609 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9356 | 341 | 26 | přejezd na linku 441 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9718 | 395 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9814 | 361 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9921 | 223 | 26 | přejezd na linku 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 1121 | 317 | 27 | linky 314, 318, 447, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 1820 | 492 | 27 | přejezd na linky 426, 654, 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8014 | 457 | 27 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8170 | 655 | 27 | přejezd na linky 367, 376, 379, 666, 667, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9377 | 341 | 27 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9901 | 223 | 27 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 1826 | 659 | 28 | přejezd na linky 382, 435, 491, 492, 652 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8006 | 457 | 28 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8144 | 478 | 28 | přejezd na linku 477 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9308 | 341 | 28 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9791 | 361 | 28 | přejezd na linky 392 a 460 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9908 | 223 | 28 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 1821 | 435 | 29 | přejezd na linky 492 a 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8008 | 478 | 29 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8064 | 457 | 29 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9124 | 326 | 29 | přejezd na linky 327, 332, 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9265 | 341 | 29 | přejezd na linky 441 a 444 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9756 | 361 | 29 | přejezd na linky 392, 393, 395, D57 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 1116 | 317 | 30 | přejezd na linky 314, 318, 321, 447 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 1827 | 426 | 30 | přejezd na linky 435, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8013 | 457 | 30 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8857 | 386 | 30 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9950 | 326 | 30 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 1822 | 492 | 31 | přejezd na linky 387 a 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8043 | 368 | 31 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8107 | 466 | 31 | přejezd na linku 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8191 | 368 | 31 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8893 | 612 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9608 | 361 | 31 | přejezd na linky 437, 439, 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9783 | 511 | 31 | linky 512 a D46 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9875 | 395 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9939 | 332 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9952 | 326 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 1850 | 381 | 32 | přejezd na linky 325, 382, 387, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8044 | 368 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8750 | 612 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je mhdfoto/tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
10
11
12
13
14
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
11
12
13
.
.
17
následující
celkem 805