Vypravenost (PID) dne 10. 3. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
13
14
15
16
17
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
14
15
16
.
.
20
následující
celkem 955
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 10.03.2020 | 8109 | 464 | 35 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8754 | 623 | 35 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 8816 | 386 | 35 | přejezd na linky 319, 365, 555 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9290 | 326 | 35 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9446 | 211 | 35 | přejezd na linky 391, 482, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9873 | 395 | 35 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9954 | 332 | 35 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 1862 | 227 | 36 | přejezd na linku 226 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8093 | 466 | 36 | přejezd na linku 464 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8744 | 319 | 36 | přejezd na linky 386 a 555 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8889 | 623 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 9305 | 326 | 36 | přejezd na linku 327 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9482 | 211 | 36 | přejezd na linky 391 a 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9871 | 395 | 36 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9943 | 332 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 1837 | 115 | 37 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 8845 | 319 | 37 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 8921 | 365 | 37 | přejezd na linky 322, 386, 625, 629 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9250 | 211 | 37 | přejezd na linky 391, 482, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9277 | 326 | 37 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9719 | 395 | 37 | linka 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9938 | 332 | 37 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 1856 | 659 | 38 | přejezd na linky 382 a 959 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8002 | 475 | 38 | přejezd na linky 464 a 466 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8746 | 627 | 38 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 9859 | 395 | 38 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9934 | 332 | 38 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 1861 | 115 | 39 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 8004 | 496 | 39 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 8007 | 657 | 39 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 8852 | 627 | 39 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 9858 | 395 | 39 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 1863 | 115 | 40 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 8874 | 619 | 40 | přejezd na linky 583, 628, 629 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9321 | 332 | 40 | přejezd na linky 331, 362, 441 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 1767 | 209 | 41 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 1853 | 660 | 41 | přejezd na linky 652, 654, 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8135 | 370 | 41 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8170 | 379 | 41 | přejezd na linky 346, 666, 669 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8180 | 370 | 41 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8261 | 360 | 41 | přejezd na linku D60 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8756 | 590 | 41 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 8876 | 619 | 41 | přejezd na linky 365, 555, 618, 628 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9221 | 332 | 41 | přejezd na linku 362 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9878 | 395 | 41 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 9945 | 383 | 41 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 1746 | 209 | 42 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.03.2020 | 1826 | 426 | 42 | přejezd na linku 435 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8115 | 379 | 42 | přejezd na linky 346 a 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.03.2020 | 8159 | 370 | 42 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je mhdfoto/tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
13
14
15
16
17
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
14
15
16
.
.
20
následující
celkem 955