Vypravenost (PID) dne 6. 3. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
.
.
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
20
následující
celkem 971
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 06.03.2020 | 8104 | 467 | 92 | přejezd na linku 668 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8105 | 379 | 48 | přejezd na linky 367, 478, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8106 | 349 | 7 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8107 | 466 | 31 | přejezd na linku 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8108 | 370 | 60 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8109 | 464 | 35 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8111 | 368 | 31 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8113 | 379 | 45 | přejezd na linky 669 a 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8114 | 467 | 91 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8115 | 953 | 96 | přejezd na linku 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8117 | 370 | 46 | přejezd na linky 372 a 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8119 | 471 | 73 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8120 | 369 | 18 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8122 | 464 | 33 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8123 | 369 | 16 | přejezd na linky 349 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8124 | 369 | 17 | přejezd na linku 349 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8125 | 369 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8126 | 349 | 5 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8127 | 655 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8128 | 379 | 44 | přejezd na linky 367, 666, 669 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8129 | 379 | 41 | přejezd na linky 346, 666, 669 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8130 | 370 | 54 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8131 | 471 | 75 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8132 | 471 | 71 | přejezd na linku 472 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8134 | 368 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8135 | 370 | 51 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8136 | 369 | 14 | přejezd na linky 349, 474, 250015, 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8137 | 349 | 9 | přejezd na linky 369, 466, 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8138 | 250019 | mhdfoto/tram-bus.cz | ||
PÁ 06.03.2020 | 8139 | 370 | 47 | přejezd na linky 372, 470, 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8140 | 655 | 22 | přejezd na linku 376 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8141 | 953 | 95 | přejezd na linky 367, 478, 667, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8143 | 377 | 87 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8144 | 379 | 42 | přejezd na linky 346 a 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8145 | 369 | 10 | přejezd na linky 349, 250012, 250016, 250020, 250021 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8146 | 377 | 81 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8154 | 370 | 43 | přejezd na linky 372 a 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8155 | 467 | 91 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8156 | 370 | 41 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8158 | 349 | 8 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 06.03.2020 | 8159 | 370 | 42 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8160 | 370 | 45 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8161 | 473 | 66 | přejezd na linku 476 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8162 | 370 | 41 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8163 | 374 | 80 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8166 | 374 | 83 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8168 | 374 | 87 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8169 | 370 | 42 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8170 | 669 | 17 | přejezd na linky 379, 667, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.03.2020 | 8171 | 378 | 93 | mhdfoto/tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je mhdfoto/tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
.
.
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
20
následující
celkem 971