Vypravenost (PID) dne 2. 1. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
13
14
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
14
následující
celkem 690
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 02.01.2020 | 8198 | 374 | 82 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8032 | 374 | 83 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8199 | 374 | 84 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8031 | 374 | 85 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8226 | 375 | 1 | přejezd na linky 379, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8216 | 375 | 2 | přejezd na linku 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8221 | 375 | 3 | přejezd na linky 367 a 379 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8220 | 375 | 4 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8222 | 375 | 5 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8225 | 375 | 5 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8217 | 375 | 6 | přejezd na linku 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8227 | 375 | 7 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8222 | 375 | 7 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8218 | 375 | 8 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8224 | 375 | 9 | přejezd na linky 346, 379, 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8213 | 375 | 10 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 8101 | 376 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 8111 | 377 | 81 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 8025 | 377 | 82 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 8142 | 377 | 86 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 8043 | 377 | 87 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 8041 | 377 | 88 | přejezd na linky 368 a 472 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8027 | 377 | 89 | přejezd na linky 471 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8147 | 378 | 92 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 8219 | 379 | 42 | přejezd na linky 346, 666, 669 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 8184 | 379 | 48 | přejezd na linky 346, 666, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9352 | 380 | 7 | linky 308, 311, 451, 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9827 | 380 | 8 | linky 308, 310, 311, 358 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9826 | 380 | 9 | přejezd na linky 310 a 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9973 | 380 | 10 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 9972 | 380 | 11 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 9806 | 380 | 12 | linky 308, 311, 451 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9771 | 380 | 13 | linky 308, 311, 451 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9974 | 380 | 14 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 9505 | 380 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 9705 | 380 | 17 | linky 308, 310, 358 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9971 | 380 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.01.2020 | 9692 | 380 | 19 | linky 308, 309, 310, 313, 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9686 | 380 | 20 | přejezd na linky 311 a 451 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9709 | 380 | 21 | linky 308, 310, 358, 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9772 | 380 | 22 | přejezd na linky 308, 310, 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 9757 | 380 | 23 | linky 308, 358, 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 1875 | 381 | 1 | přejezd na linku 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 1883 | 381 | 2 | přejezd na linky 382 a 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 1876 | 381 | 3 | přejezd na linky 382 a 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 1878 | 381 | 4 | přejezd na linku 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 1873 | 381 | 5 | přejezd na linky 382, 387, 654, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 1882 | 381 | 6 | přejezd na linky 387 a G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 1871 | 381 | 7 | přejezd na linku 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.01.2020 | 1877 | 381 | 8 | přejezd na linku 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
13
14
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
14
následující
celkem 690