Vypravenost (PID) dne 30. 12. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
6
7
8
9
10
.
.
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
7
8
9
.
.
17
následující
celkem 842
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 30.12.2019 | 8156 | 370 | 41 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8158 | 374 | 81 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8159 | 370 | 42 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8161 | 467 | 91 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8165 | 349 | 8 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8166 | 374 | 83 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8167 | 370 | 45 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8168 | 369 | 11 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8169 | 370 | 42 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8170 | 655 | 27 | přejezd na linky 367, 376, 379, 666, 667, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8172 | 378 | 92 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8176 | 369 | 12 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8177 | 669 | 17 | přejezd na linky 379, 667, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8178 | 669 | 18 | přejezd na linky 367, 666, 667, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8180 | 374 | 82 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8181 | 669 | 19 | přejezd na linky 379 a 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8183 | 349 | 9 | přejezd na linky 369, 466, 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8185 | 250019 | mhdfoto/tram-bus.cz | ||
PO 30.12.2019 | 8186 | 370 | 45 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8187 | 747 | 5 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8188 | 370 | 48 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8190 | 371 | 72 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8191 | 657 | 39 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8192 | 250021 | přejezd na linku 250020 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8193 | 302 | 54 | přejezd na linku 377 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8195 | 374 | 85 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8196 | 470 | 79 | přejezd na linky 464, 466, 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8197 | 374 | 81 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8198 | 374 | 82 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8199 | 374 | 84 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8201 | 349 | 1 | přejezd na linku 369 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8203 | 349 | 2 | přejezd na linku 369 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8205 | 349 | 4 | přejezd na linku 369 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8212 | 346 | 16 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8213 | 346 | 15 | přejezd na linky 367, 375, 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8215 | 375 | 1 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8216 | 375 | 6 | přejezd na linku 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8217 | 375 | 3 | přejezd na linky 367 a 379 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8218 | 375 | 10 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8219 | 375 | 8 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8220 | 375 | 1 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8221 | 375 | 4 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8222 | 375 | 5 | přejezd na linku 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8224 | 375 | 9 | přejezd na linky 346, 379, 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8225 | 375 | 2 | přejezd na linku 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8226 | 375 | 7 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8227 | 375 | 4 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8228 | 379 | 48 | přejezd na linky 346, 666, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 30.12.2019 | 8229 | 369 | 13 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 30.12.2019 | 8262 | 360 | 41 | přejezd na linku D60 | mhdfoto/tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je mhdfoto/tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
6
7
8
9
10
.
.
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
7
8
9
.
.
17
následující
celkem 842