Vypravenost (PID) dne 22. 10. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
14
15
16
17
18
19
20
následující
předchozí
1
.
.
15
16
17
.
.
20
následující
celkem 1000
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 22.10.2019 | 1821 | 426 | 30 | přejezd na linky 435, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 1818 | 426 | 42 | přejezd na linku 435 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8649 | 427 | 16 | přejezd na linky 430, 661, 662 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9305 | 428 | 16 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9404 | 428 | 17 | přejezd na linky 385, 461, 489 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9279 | 428 | 18 | přejezd na linky 326, 328, 489 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9492 | 428 | 19 | přejezd na linky 328, 385, 397, 461, 489 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8647 | 429 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9652 | 431 | 11 | přejezd na linky 442 a 260940 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9510 | 431 | 12 | přejezd na linky 442, 260010, 260011 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 1841 | 435 | 29 | přejezd na linky 492 a 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9025 | 445 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 1271 | 456 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 8168 | 456 | 2 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 1272 | 456 | 3 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 8148 | 457 | 25 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8003 | 457 | 26 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8014 | 457 | 27 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8011 | 457 | 28 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 8012 | 457 | 29 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8013 | 457 | 30 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9488 | 461 | 22 | přejezd na linky 328, 335, 339, 444, 469 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9111 | 461 | 23 | přejezd na linky 462, 490, 495 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9374 | 461 | 25 | přejezd na linky 462, 469, 494 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8066 | 464 | 30 | linky 466, 475, 250012 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8122 | 464 | 33 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8109 | 464 | 35 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8107 | 466 | 31 | přejezd na linku 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8093 | 466 | 36 | přejezd na linku 464 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 1073 | 467 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 1072 | 467 | 2 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 8106 | 467 | 91 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8114 | 467 | 91 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8138 | 467 | 92 | přejezd na linku 668 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8104 | 467 | 93 | přejezd na linky 668 a 250019 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8158 | 467 | 94 | přejezd na linky 464, 668, 250012 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 1071 | 468 | 3 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 1074 | 468 | 3 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8090 | 470 | 78 | přejezd na linku 471 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8006 | 470 | 79 | přejezd na linky 464, 466, 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8071 | 471 | 71 | přejezd na linku 472 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8175 | 471 | 72 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8110 | 471 | 72 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8021 | 471 | 73 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 8092 | 471 | 74 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 8179 | 471 | 75 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 8132 | 471 | 76 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 8146 | 472 | 77 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8113 | 472 | 77 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 8080 | 473 | 66 | přejezd na linku 476 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
14
15
16
17
18
19
20
následující
předchozí
1
.
.
15
16
17
.
.
20
následující
celkem 1000