Vypravenost (PID) dne 22. 10. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
15
16
17
18
19
20
následující
předchozí
1
.
.
16
17
18
.
20
následující
celkem 1000
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 22.10.2019 | 9365 | 380 | 13 | náhrada za vůz 9224 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9370 | 339 | 57 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9371 | 303 | 3 | přejezd na linku 344 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9372 | 353 | 12 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9374 | 461 | 25 | přejezd na linky 462, 469, 494 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9375 | 313 | 5 | přejezd na linky 309, 310, 665 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9377 | 341 | 22 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9378 | 383 | 43 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9379 | 494 | 54 | přejezd na linky 469 a 495 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9385 | 511 | 5 | přejezd na linky 512 a D41 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9387 | 425 | 4 | přejezd na linky C16 a C24 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9392 | 155 | 4 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9394 | 155 | 2 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9394 | 163 | 57 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9395 | 223 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9396 | 163 | 55 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9398 | 163 | 56 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9399 | 223 | 22 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9400 | 223 | 29 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9401 | 240 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9402 | 223 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9403 | 223 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9404 | 428 | 17 | přejezd na linky 385, 461, 489 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9407 | C50 | přejezd na linky C16, C33, C38 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9409 | 531 | 7 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9411 | 303 | 8 | přejezd na linky 211, 343, 344 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9414 | 303 | 9 | přejezd na linku 344 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9418 | 328 | 3 | přejezd na linky 327 a 385 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9419 | 380 | 22 | přejezd na linky 308, 310, 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9420 | 658 | 14 | přejezd na linky 473, 479, 656 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9424 | 361 | 31 | přejezd na linky 437, 439, 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9440 | C45 | přejezd na linky C33, C34, C37, C42, C49 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9443 | 380 | 12 | nahrazen vozem 9630 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9446 | 211 | 35 | přejezd na linky 391, 482, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9447 | 384 | 1 | náhrada za vůz 9701 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9448 | 339 | 58 | přejezd na linku 335 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9459 | 313 | 3 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9460 | 313 | 2 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9461 | 313 | 4 | přejezd na linky 309, 664, 665 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9462 | 658 | 16 | přejezd na linku 473 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9464 | 339 | 54 | přejezd na linky 335 a 444 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9465 | 326 | 32 | přejezd na linku 327 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9466 | 163 | 57 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9467 | 328 | 4 | přejezd na linky 326, 327, 385, 397, 428 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9468 | 223 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9469 | 303 | 4 | přejezd na linky 211 a 344 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9470 | 383 | 45 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2019 | 9471 | 155 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9473 | 223 | 27 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 22.10.2019 | 9474 | 326 | 37 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je mhdfoto/tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
15
16
17
18
19
20
následující
předchozí
1
.
.
16
17
18
.
20
následující
celkem 1000