Vypravenost (PID) dne 7. 10. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
13
14
15
16
17
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
14
15
16
.
.
20
následující
celkem 962
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 07.10.2019 | 9506 | 360 | 32 | přejezd na linku D60 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9872 | 395 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 9933 | 332 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 1802 | 325 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 7687 | 580 | 33 | přejezd na linky 587, 588, 628 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 8111 | 368 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 8122 | 464 | 33 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 8647 | 429 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 8750 | 612 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 9265 | 332 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 9465 | 326 | 33 | přejezd na linky 327 a 328 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9491 | 211 | 33 | přejezd na linky 264, 391, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9857 | 395 | 33 | přejezd na linku 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 1831 | 226 | 34 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 3833 | 227 | 34 | přejezd na linky 154, 177, 270 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 7684 | 580 | 34 | přejezd na linky 588, 589, 628 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 8002 | 475 | 34 | přejezd na linky 464, 466, 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 8102 | 368 | 34 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 8624 | 678 | 34 | přejezd na linky 433, 493, 675 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 8820 | 612 | 34 | přejezd na linky 322 a 623 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9113 | 211 | 34 | přejezd na linky 264, 391, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9859 | 395 | 34 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/Solaris |
PO 07.10.2019 | 9938 | 332 | 34 | přejezd na linku 333 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 1832 | 226 | 35 | nahrazen vozem 1834 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 1834 | 226 | 35 | náhrada za vůz 1832 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 1990 | 326 | 35 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 7676 | 588 | 35 | přejezd na linky 580, 628, 650 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 8109 | 464 | 35 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9469 | 211 | 35 | přejezd na linky 391, 482, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9856 | 395 | 35 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/Solaris |
PO 07.10.2019 | 9954 | 332 | 35 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 1844 | 226 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 7689 | 588 | 36 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 7704 | 588 | 36 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 8093 | 466 | 36 | přejezd na linku 464 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 8823 | 623 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 9347 | 326 | 36 | přejezd na linku 327 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9411 | 211 | 36 | přejezd na linky 391 a 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9871 | 395 | 36 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9942 | 332 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 1851 | 226 | 37 | přejezd na linku 115 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 7694 | 588 | 37 | přejezd na linky 589, 594, 650 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 8746 | 627 | 37 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 9212 | 211 | 37 | přejezd na linky 391, 482, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9474 | 326 | 37 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 9676 | 395 | 37 | linka 393 | mhdfoto/Solaris |
PO 07.10.2019 | 9939 | 332 | 37 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 1856 | 659 | 38 | přejezd na linky 382 a 959 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 07.10.2019 | 7696 | 587 | 38 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 07.10.2019 | 8005 | 475 | 38 | přejezd na linky 464 a 466 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
13
14
15
16
17
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
14
15
16
.
.
20
následující
celkem 962