Vypravenost (PID) dne 19. 9. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
11
12
13
14
15
.
.
.
20
21
následující
předchozí
1
.
.
12
13
14
.
.
21
následující
celkem 1014
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 19.09.2019 | 9481 | 223 | 21 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9676 | 395 | 21 | přejezd na linky 392, 512, D31 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9758 | 361 | 21 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 1854 | 659 | 22 | přejezd na linky 387, 491, 492, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 1992 | 223 | 22 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 6545 | 136 | 22 | mhdfoto/Citybus3433 | |
ČT 19.09.2019 | 7662 | 590 | 22 | přejezd na linky 586, 595, 596 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8121 | 655 | 22 | přejezd na linku 376 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8601 | 398 | 22 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8870 | 606 | 22 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8965 | 609 | 22 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9377 | 341 | 22 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9419 | 380 | 22 | přejezd na linky 308, 310, 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9488 | 461 | 22 | přejezd na linky 328, 335, 339, 444, 469 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9697 | 361 | 22 | přejezd na linky 460 a 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 1852 | 659 | 23 | přejezd na linky 381, 382, 660, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 6776 | 136 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 7679 | 590 | 23 | přejezd na linky 342, 586, 591 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 7924 | 452 | 23 | přejezd na linky 438, 455, 485 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8127 | 655 | 23 | přejezd na linku 376 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8691 | 398 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8740 | 606 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8966 | 609 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9289 | 223 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9374 | 461 | 23 | přejezd na linky 462, 490, 495 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9683 | 361 | 23 | přejezd na linku 338 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9696 | 395 | 23 | přejezd na linky 393, D24, D26, 143443 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 1855 | 492 | 24 | přejezd na linky 381 a 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 1990 | 461 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 6530 | 136 | 24 | mhdfoto/Vypecky | |
ČT 19.09.2019 | 7695 | 590 | 24 | přejezd na linky 586, 587, 593, 595, 596, 597, 617 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8094 | 655 | 24 | přejezd na linky 346 a 376 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8797 | 606 | 24 | přejezd na linku 614 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8967 | 609 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9360 | 341 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9468 | 223 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9737 | 361 | 24 | přejezd na linky 439 a 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9801 | 395 | 24 | přejezd na linky 393, D24, D31, D46, 143443 | mhdfoto/Solaris |
ČT 19.09.2019 | 1836 | 492 | 25 | přejezd na linky 382 a 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 7712 | 590 | 25 | přejezd na linky 586 a 587 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 7928 | 452 | 25 | linky 453 a 455 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8061 | 457 | 25 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8074 | 655 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8607 | 493 | 25 | přejezd na linky 433 a 678 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8734 | 606 | 25 | náhrada za vůz 8794 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8794 | 606 | 25 | nahrazen vozem 8734 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9126 | 341 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9317 | 223 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9379 | 461 | 25 | přejezd na linky 462, 469, 494 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9649 | 361 | 25 | přejezd na linky 338, 437, 439 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
11
12
13
14
15
.
.
.
20
21
následující
předchozí
1
.
.
12
13
14
.
.
21
následující
celkem 1014