Vypravenost (PID) dne 19. 9. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
15
16
17
18
19
20
21
následující
předchozí
1
.
.
16
17
18
.
.
21
následující
celkem 1014
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 19.09.2019 | 1073 | 468 | 3 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8080 | 470 | 78 | přejezd na linku 471 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8186 | 470 | 79 | přejezd na linky 464, 466, 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8179 | 471 | 71 | přejezd na linku 472 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8067 | 471 | 72 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8085 | 471 | 73 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8077 | 471 | 74 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8132 | 471 | 75 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8131 | 471 | 76 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8081 | 472 | 77 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8069 | 473 | 66 | přejezd na linku 476 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8084 | 473 | 67 | přejezd na linky 471 a 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8090 | 473 | 68 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8075 | 473 | 69 | přejezd na linku 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8022 | 474 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8029 | 474 | 2 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8175 | 474 | 3 | přejezd na linky 476 a 747 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8157 | 474 | 61 | přejezd na linky 250015 a 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8002 | 475 | 34 | přejezd na linky 464, 466, 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8005 | 475 | 38 | přejezd na linky 464 a 466 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8007 | 478 | 28 | přejezd na linku 477 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8008 | 478 | 29 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9108 | 479 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9354 | 486 | 7 | přejezd na linky D62 a D79 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9732 | 488 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9812 | 488 | 2 | přejezd na linky 361 a 460 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9586 | 488 | 3 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9036 | 489 | 53 | přejezd na linky 383, 428, 490, 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9291 | 489 | 56 | přejezd na linky 461, 462, 469, 494, 495 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9221 | 489 | 60 | přejezd na linky 303, 335, 428 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9415 | 490 | 51 | přejezd na linky 494, 495, 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9112 | 490 | 52 | přejezd na linky 383, 489, 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8637 | 491 | 5 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 1816 | 491 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 1855 | 492 | 24 | přejezd na linky 381 a 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 1836 | 492 | 25 | přejezd na linky 382 a 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 1841 | 492 | 27 | přejezd na linky 426, 654, 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 1821 | 492 | 31 | přejezd na linky 387, 435, 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8607 | 493 | 25 | přejezd na linky 433 a 678 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8576 | 493 | 29 | linky 498, 675, 679 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9251 | 494 | 54 | přejezd na linky 469 a 495 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8071 | 496 | 39 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8650 | 497 | 66 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8661 | 498 | 27 | přejezd na linky 433, 493, 678 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8564 | 498 | 30 | přejezd na linky 433 a 493 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8624 | 498 | 32 | přejezd na linky 398, 426, 433 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8614 | 498 | 41 | přejezd na linky 433, 436, 493, 673 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 8651 | 499 | 47 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 9357 | 511 | 1 | přejezd na linku 512 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 19.09.2019 | 9796 | 511 | 3 | linky 512 a D46 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
15
16
17
18
19
20
21
následující
předchozí
1
.
.
16
17
18
.
.
21
následující
celkem 1014