Vypravenost (PID) dne 16. 9. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
13
14
15
16
17
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
14
15
16
.
.
20
následující
celkem 992
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 16.09.2019 | 9955 | 332 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 1850 | 381 | 32 | přejezd na linky 325, 382, 387, 652, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 7691 | 580 | 32 | přejezd na linky 588 a 628 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8143 | 368 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 8645 | 498 | 32 | přejezd na linky 398, 426, 433 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8875 | 612 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 9120 | 326 | 32 | přejezd na linku 327 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9506 | 360 | 32 | přejezd na linku D60 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9872 | 395 | 32 | mhdfoto/Solaris | |
PO 16.09.2019 | 9938 | 332 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 1802 | 325 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 7682 | 580 | 33 | přejezd na linky 587, 588, 628 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 7941 | 337 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 8111 | 368 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 8122 | 464 | 33 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8647 | 429 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 8820 | 612 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 9356 | 211 | 33 | přejezd na linky 264, 391, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9465 | 326 | 33 | přejezd na linky 327 a 328 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9788 | 395 | 33 | přejezd na linku 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9942 | 332 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 1834 | 226 | 34 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 3752 | 227 | 34 | přejezd na linky 154, 177, 270 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 7684 | 580 | 34 | přejezd na linky 588, 589, 628 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8005 | 475 | 34 | přejezd na linky 464, 466, 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8116 | 368 | 34 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 8585 | 678 | 34 | přejezd na linky 433, 493, 675 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9113 | 211 | 34 | přejezd na linky 264, 391, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9856 | 395 | 34 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9939 | 332 | 34 | přejezd na linku 333 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 7676 | 588 | 35 | přejezd na linky 580, 628, 650 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8109 | 464 | 35 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8654 | 443 | 35 | přejezd na linky 436, 480, 483 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9347 | 326 | 35 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9411 | 211 | 35 | přejezd na linky 391, 482, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9719 | 395 | 35 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/Solaris |
PO 16.09.2019 | 9954 | 332 | 35 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 1851 | 226 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 8093 | 466 | 36 | přejezd na linku 464 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8581 | 398 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 8754 | 623 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 9292 | 211 | 36 | přejezd na linky 391 a 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9475 | 326 | 36 | přejezd na linku 327 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9871 | 395 | 36 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/Solaris |
PO 16.09.2019 | 9943 | 332 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 7693 | 588 | 37 | přejezd na linky 589, 594, 650 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8663 | 398 | 37 | přejezd na linky 427 a 443 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8748 | 627 | 37 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 9303 | 211 | 37 | přejezd na linky 391, 482, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9305 | 326 | 37 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
13
14
15
16
17
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
14
15
16
.
.
20
následující
celkem 992