Vypravenost (PID) dne 10. 9. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
16
17
18
19
20
21
22
následující
předchozí
1
.
.
17
18
19
.
.
22
následující
celkem 1065
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 10.09.2019 | 9379 | 461 | 23 | přejezd na linky 462, 490, 495 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 9251 | 461 | 25 | přejezd na linky 462, 469, 494 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8066 | 464 | 30 | linky 466, 475, 250012 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8122 | 464 | 33 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8109 | 464 | 35 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8107 | 466 | 31 | přejezd na linku 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8093 | 466 | 36 | přejezd na linku 464 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 1071 | 467 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 1074 | 467 | 2 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8175 | 467 | 91 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8114 | 467 | 91 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8059 | 467 | 92 | přejezd na linku 668 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8138 | 467 | 93 | přejezd na linky 668 a 250019 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8022 | 467 | 94 | přejezd na linky 464, 668, 250012 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 1072 | 468 | 3 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8090 | 470 | 78 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8067 | 470 | 78 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8057 | 470 | 79 | přejezd na linky 464, 466, 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8131 | 471 | 71 | přejezd na linku 472 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8021 | 471 | 72 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8123 | 471 | 74 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8179 | 471 | 75 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8132 | 471 | 76 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8081 | 472 | 77 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8080 | 473 | 66 | přejezd na linku 476 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8073 | 473 | 67 | přejezd na linky 471 a 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8069 | 473 | 68 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8075 | 473 | 69 | přejezd na linku 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8192 | 474 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8187 | 474 | 2 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8029 | 474 | 3 | přejezd na linky 476 a 747 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8136 | 474 | 61 | přejezd na linky 250015 a 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8005 | 475 | 34 | přejezd na linky 464, 466, 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8157 | 475 | 38 | přejezd na linky 464 a 466 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8010 | 478 | 28 | přejezd na linku 477 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8007 | 478 | 29 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 9108 | 479 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 9354 | 486 | 7 | přejezd na linky D62 a D79 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 9732 | 488 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 9812 | 488 | 2 | přejezd na linky 361 a 460 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 9586 | 488 | 3 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 8615 | 491 | 5 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 1820 | 491 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.09.2019 | 1826 | 492 | 24 | přejezd na linky 381 a 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 1836 | 492 | 25 | přejezd na linky 382 a 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 1857 | 492 | 27 | přejezd na linky 426, 654, 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 1818 | 492 | 31 | přejezd na linky 387, 435 a 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8576 | 493 | 25 | přejezd na linky 433 a 678 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 8607 | 493 | 29 | linky 498, 675, 679 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 10.09.2019 | 9111 | 494 | 54 | přejezd na linky 469 a 495 | mhdfoto/tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je mhdfoto/tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
16
17
18
19
20
21
22
následující
předchozí
1
.
.
17
18
19
.
.
22
následující
celkem 1065