Vypravenost (PID) dne 29. 8. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
11
12
13
14
15
.
17
18
následující
předchozí
1
.
.
12
13
14
.
.
18
následující
celkem 886
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 29.08.2019 | 1842 | 492 | 24 | přejezd na linky 381 a 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 1962 | 317 | 24 | linky 314, 318, 320 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 8103 | 655 | 24 | přejezd na linky 367, 376, 379, 478 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 8611 | 498 | 24 | přejezd na linky 398, 433, 493, 678 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9031 | 461 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 9191 | 395 | 24 | přejezd na linky 393, D24, D31, D46, 143443 | mhdfoto/Solaris |
ČT 29.08.2019 | 9308 | 341 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 9482 | 223 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 9737 | 361 | 24 | přejezd na linky 439 a 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 1836 | 492 | 25 | přejezd na linky 387 a 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 8121 | 655 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 8148 | 457 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 8576 | 493 | 25 | přejezd na linky 433, 498, 675, 679 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9126 | 341 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 9183 | 395 | 25 | přejezd na linky 393, D28, D29, D41 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9402 | 223 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 9488 | 461 | 25 | přejezd na linky 462, 469, 489, 494 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9649 | 361 | 25 | přejezd na linky 338, 437, 439 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 1031 | 110 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 1034 | 223 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 1156 | 317 | 26 | přejezd na linky 318, 320, 321, 449 | mhdfoto/Solaris |
ČT 29.08.2019 | 1813 | 426 | 26 | linky 435 a 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 8003 | 457 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 8101 | 376 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 8644 | 679 | 26 | linky 675 a 678 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9259 | 341 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 9624 | 361 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 9718 | 395 | 26 | přejezd na linky 392, 393, D88 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 1121 | 317 | 27 | linky 314, 318, 447, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 1857 | 492 | 27 | přejezd na linky 426, 654, 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 1993 | 341 | 27 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 8006 | 457 | 27 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 8094 | 655 | 27 | přejezd na linky 367, 376, 379, 666, 667, 669 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 8607 | 498 | 27 | přejezd na linky 433, 493, 678 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9317 | 223 | 27 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 1142 | 317 | 28 | linky 314, 318, 320 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 1853 | 659 | 28 | přejezd na linky 382, 435, 491, 492, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 8010 | 478 | 28 | přejezd na linku 477 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 8061 | 457 | 28 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 8628 | 678 | 28 | přejezd na linky 433, 493, 675 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9341 | 223 | 28 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9360 | 341 | 28 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 9401 | 223 | 28 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9628 | 361 | 28 | přejezd na linky 392 a 460 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 1841 | 435 | 29 | přejezd na linky 492 a 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 8007 | 478 | 29 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 8062 | 457 | 29 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9124 | 326 | 29 | přejezd na linky 327, 332, 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 29.08.2019 | 9253 | 341 | 29 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 29.08.2019 | 9683 | 361 | 29 | přejezd na linky 392, 393, 395, D57 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
11
12
13
14
15
.
17
18
následující
předchozí
1
.
.
12
13
14
.
.
18
následující
celkem 886