Vypravenost (PID) dne 2. 8. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
10
11
12
13
14
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
11
12
13
.
.
17
následující
celkem 850
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 02.08.2019 | 1765 | 398 | 22 | přejezd na linku 443 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 1854 | 659 | 22 | přejezd na linky 491 a 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8140 | 655 | 22 | přejezd na linku 376 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8752 | 606 | 22 | linka 601 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9265 | 341 | 22 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9395 | 223 | 22 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9697 | 361 | 22 | přejezd na linky 460 a 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 1035 | 110 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 1850 | 659 | 23 | přejezd na linky 381, 382, 654, 660, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8141 | 655 | 23 | přejezd na linku 376 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8691 | 398 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 8797 | 606 | 23 | přejezd na linky 609 a 613 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9118 | 223 | 23 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9488 | 461 | 23 | přejezd na linky 462, 490, 495 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9696 | 395 | 23 | přejezd na linky 393, D24, D26, 143443 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9841 | 361 | 23 | přejezd na linku 338 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 1026 | 110 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 1142 | 317 | 24 | linky 314, 318, 320 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 1826 | 492 | 24 | přejezd na linky 381 a 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8094 | 655 | 24 | přejezd na linky 367, 376, 379, 478 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8765 | 606 | 24 | linky 602, 604, 613, 614 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9191 | 395 | 24 | přejezd na linky 393, D28, D29, D41 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9360 | 341 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9481 | 223 | 24 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9737 | 361 | 24 | přejezd na linky 439 a 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 1836 | 492 | 25 | přejezd na linky 387 a 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8006 | 457 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 8184 | 655 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 8748 | 607 | 25 | přejezd na linky 614 a 617 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9111 | 461 | 25 | přejezd na linky 462, 469, 489, 494 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9126 | 341 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9183 | 395 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9333 | 223 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9626 | 361 | 25 | přejezd na linky 338, 437, 439 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 1031 | 110 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 1034 | 223 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 1115 | 317 | 26 | přejezd na linky 318, 320, 321, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 1818 | 426 | 26 | linky 435 a 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8062 | 457 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 8127 | 376 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 8746 | 607 | 26 | přejezd na linky 614 a 617 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9288 | 341 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9588 | 361 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 9797 | 395 | 26 | přejezd na linky 392, 393, D88 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 1121 | 317 | 27 | linky 314, 318, 447, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 1841 | 492 | 27 | přejezd na linky 426, 654, 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8103 | 655 | 27 | přejezd na linky 367, 376, 379, 666, 667, 669 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 8148 | 457 | 27 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 8749 | 607 | 27 | přejezd na linky 614 a 617 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.08.2019 | 9250 | 223 | 27 | mhdfoto/tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je mhdfoto/tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
10
11
12
13
14
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
11
12
13
.
.
17
následující
celkem 850