Vypravenost (IDS JMK) dne 18. 3. 2011

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující celkem 359
datum vůz l. linka k. kurz pozn. poznámka vložil
18.03.2011 BOM 17-02 702 4 dopoledne Domis
18.03.2011 7650 46 4 Radek Havlík
18.03.2011 7634 70 4 Viktor
18.03.2011 7453 90 4 noc 18.3.2011/19.3.2011 Radek Havlík
18.03.2011 7443 95 4 noc 18.3.2011/19.3.2011 Radek Havlík
18.03.2011 7423 93 4 noc 18.3.2011/19.3.2011 Radek Havlík
18.03.2011 7391 66 4 Škoda
18.03.2011 5B6 0079 505 4 přejezd na 77 Domis
18.03.2011 3613 25 4 h8
18.03.2011 3263 39 4 Lukáš S.
18.03.2011 3255 31 4 Radek Havlík
18.03.2011 3243 27 4 Radek Havlík
18.03.2011 3199 32 4 Viktor
18.03.2011 3033 29 4 Škoda
18.03.2011 3025 33 4 Radek Havlík
tomiik
18.03.2011 3015 30 4 Kódl
ReZ
18.03.2011 2617 53 4 Radek Havlík
18.03.2011 2386 99 4 noc 18.3.2011/19.3.2011 Filip Daněk
18.03.2011 2385 84 4 Radek Havlík
18.03.2011 2345 44 4 Radek Havlík
18.03.2011 1803 3 4 Radek Havlík
vojtik
18.03.2011 1716 8 4 renda
18.03.2011 1596+1304+1531 1 4 Na kurzu odpoledne renda
18.03.2011 1567+1302+1560 1 4 renda
18.03.2011 1544+1557 6 4 TG
18.03.2011 1540 10 4 renda
18.03.2011 1048 4 4 Škoda
18.03.2011 BSC 55-82 999 3 na lince CTP Škoda
18.03.2011 7B2 2121 702 3 Domis
18.03.2011 7819 67 3 tomiik
18.03.2011 7816 78 3 Radek Havlík
18.03.2011 7811 75 3 tomiik
18.03.2011 7669 45 3 TG
18.03.2011 7658 76 3 Domis
tomiik
18.03.2011 7657 51 3 Radek Havlík
renda
18.03.2011 7505 82 3 renda
18.03.2011 7490 95 3 noc 18.3.2011/19.3.2011 Radek Havlík
18.03.2011 7479 97 3 noc 18.3.2011/19.3.2011 Radek Havlík
18.03.2011 7478 58 3 Radek Havlík
18.03.2011 7473 48 3 Domis
18.03.2011 7438 47 3 Radek Havlík
18.03.2011 7430 52 3 Radek Havlík
18.03.2011 7409 58 3 renda
18.03.2011 3226 31 3 tomiik
18.03.2011 3223 33 3 tomiik
18.03.2011 3038 32 3 Viktor
18.03.2011 3031 37 3 Radek Havlík
18.03.2011 3020 39 3 TG
18.03.2011 3003 29 3 TG
18.03.2011 2611 44 3 Radek Havlík
Škoda
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující celkem 359

Rychlé vyhledávání