Vůz Boveraclub #117 (Tatra Česká Lípa 6MT)

evidenční číslo 117 1953-1961 u DP Jablonec nad Nisou a DP Liberec
47 1961-1966 u DP Liberec
7III 1966-1971 u DP Liberec
128 1971-1973 u DP Liberec
106 1973-1979 u DP Liberec
117 od 1979 u Technické muzeum v Brně, DP Liberec a Boveraclub
aktuální stav historický/muzejní
výrobce Tatra Česká Lípa
typ Tatra Česká Lípa 6MT
elektrická výzbroj: BEZ Bratislava
rok výroby 1953
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. DP Jablonec nad Nisou dodán: 1953 zařazen: 10/1953 odstaven: 1957 vyřazen: 1957
Pražská 1953-1957
2. DP Liberec dodán: 1957 zařazen: 1957 odstaven: 1973 vyřazen: 1979
Mrštíkova 1957-1979
3. Technické muzeum v Brně dodán: 1979 zařazen: 1979
depozitář Líšeň 1979-3/2001
zapůjčen Boveraclub dodán: 3/2001 nezařazen do provozu vyřazen: 3/2011
Vilová 2001-2004
Mrštíkova - 1000 mm 2004-2011
pronajat DP Liberec dodán: 3/2011 zařazen: 9/2011
Mrštíkova - 1000 mm 2011-dosud
pronajat Boveraclub dodán: 3/2011 zařazen: 9/2011
Mrštíkova - 1000 mm 2011-dosud
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. DP Jablonec nad Nisou dodán: 1953 zařazen: 10/1953 odstaven: 1957 vyřazen: 1957
Pražská 1953-1957
2. DP Liberec dodán: 1957 zařazen: 1957 odstaven: 1973 vyřazen: 1979
Mrštíkova 1957-1979
3. Technické muzeum v Brně dodán: 1979 zařazen: 1979
depozitář Líšeň 1979-3/2001
zapůjčen Boveraclub dodán: 3/2001 nezařazen do provozu vyřazen: 3/2011
Vilová 2001-2004
Mrštíkova - 1000 mm 2004-2011
pronajat DP Liberec dodán: 3/2011 zařazen: 9/2011
Mrštíkova - 1000 mm 2011-dosud
pronajat Boveraclub dodán: 3/2011 zařazen: 9/2011
Mrštíkova - 1000 mm 2011-dosud
poznámka 2001-2011: rekonstrukce na historický vůz
doplňující informace 27.10.1953: technicko-policejní zkouška,
12.5.1957: DN u Lékárny na křížení s vlečkou do vratislavického Pivovaru,
1958: zpět v provozu,
1971-1978: služební vůz,
1978-1979: odstaven,
1979: předán TMB,
3/2001: zapůjčen do Liberce, 3/2001-9/2011: renovace členy Boveraclubu,
10/2011: historický vůz v provozu
výbava 22 míst k sezení, 38 míst k stání, police pro zavazadla
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby dosud červeno-bílá
Historie řazení
od do řazení
2011 4/2015 sólo u Boveraclub
4/2015 dosud A+44, sólo u Boveraclub
Vypravenost vozu
datum vůz l. linka k. kurz
ST 14.10.2020 1113+117 ODIS 7 202
ST 16.09.2020 1113+117 ODIS 1 107
19.06.2020 1113+117 ODIS 17 205
Dokumentační fotky vozu

Liberec
tramvajová vozovna
18. 8. 2007

Liberec
Náměstí Dr. E. Beneše
7. 9. 2007

Liberec
tramvajová vozovna
30. 4. 2010

Liberec
Vratislavice nad Nisou, výhybna
8. 10. 2011

Jablonec nad Nisou
Nový Svět
8. 10. 2011

Jablonec nad Nisou
Zelené Údolí
8. 10. 2011

Jablonec nad Nisou
most přes Nisu
8. 10. 2011

Liberec
Proseč nad Nisou, škola
8. 10. 2011

Liberec
Proseč nad Nisou, výhybna
8. 10. 2011

Liberec
Fügnerova
28. 10. 2011

Liberec
Ulice 5. května
28. 10. 2011

Liberec
smyčka Lidové sady
1. 5. 2012

Liberec
smyčka Lidové sady
1. 5. 2012

Liberec
smyčka Viadukt
1. 5. 2012

Jablonec nad Nisou
úsek Zelené Údolí - Měnírna
6. 7. 2013

Liberec
Lidové sady
21. 9. 2013

Liberec
tramvajová vozovna
21. 9. 2013

Liberec
smyčka Lidové sady-ZOO
19. 9. 2015

Liberec
Muzeum - Galerie Lázně
17. 9. 2016

Liberec
tramvajová vozovna
30. 4. 2017

Liberec
tramvajová vozovna
30. 4. 2017

Liberec
úsek U Lomu - Nová Ruda
26. 8. 2017

Liberec
Fügnerova
26. 8. 2017

Liberec
úsek U Lomu - Nová Ruda
26. 8. 2017

Liberec
Jablonecká
26. 8. 2017

Liberec
tramvajová vozovna
8. 9. 2018

Jablonec nad Nisou
Liberecká
17. 11. 2018

Jablonec nad Nisou
Tyršovy sady
30. 1. 2021

Jablonec nad Nisou
úsek Vratislavice výhybna - Kyselka
7. 2. 2021

Liberec
úsek Za Tratí - Proseč pošta
10. 7. 2021

Jablonec nad Nisou
úsek Zelené Údolí - Měnírna
17. 7. 2021

Liberec
Nová Ruda
18. 7. 2021

Jablonec nad Nisou
Liberecká
18. 7. 2021

Jablonec nad Nisou
Poštovní
18. 7. 2021

Jablonec nad Nisou
úsek Zelené Údolí - Měnírna
18. 7. 2021

Jablonec nad Nisou
úsek Zelené Údolí - Měnírna
18. 7. 2021

Liberec
Fügnerova
18. 7. 2021

Liberec
U Sila
18. 7. 2021

Liberec
tramvajová vozovna
26. 4. 2024
Poslední aktualizace vozu: 5. 8. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání