Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #8475 (ČKD Tatra T3R.P)
evidenční číslo |
6762
1971-2006
8475 od 2006 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||
typ | ČKD Tatra T3 » ČKD Tatra T3R.P | |||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 160421 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1971 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2006: GO – modernizace na typ T3R.P |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | |
---|---|---|---|
zobrazit vše | |||
od výroby | 1/1993 | červeno-krémová | |
1/1993 | 3/1994 | CVR United Colors of Benetton, barevná grafika | |
3/1994 | 10/1998 | CVR Coca Cola, červená | |
10/1998 | 1/2004 | červeno-krémová | |
1/2004 | 3/2005 | CVR Beck, žluto-šedá | |
3/2005 | 9/2016 | červeno-krémová | |
9/2016 | 11/2018 | CVR Crocodilino, růžová s grafikou | |
11/2018 | dosud | červeno-krémová |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 27.09.2024 | 8461+8475 | PID 22 | 33 | |
ČT 26.09.2024 | 8461+8475 | PID 29 | 1 | |
ST 25.09.2024 | 8461+8475 | PID 29 | 11 | |
ÚT 24.09.2024 | 8461+8475 | PID 7 | 16 | |
PO 23.09.2024 | 8461+8475 | PID 29 | 7 | ranní část |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Komunardů
9. 4. 1994
Komunardů
9. 4. 1994
Praha
křižovatka horní Palmovka
21. 3. 2005
křižovatka horní Palmovka
21. 3. 2005
Praha
křižovatka Anděl
14. 4. 2005
křižovatka Anděl
14. 4. 2005
Praha
provizorní trať Trojská
20. 4. 2011
provizorní trať Trojská
20. 4. 2011
Praha
Sokolovská
29. 9. 2016
Sokolovská
29. 9. 2016
Praha
Nádraží Braník
29. 9. 2016
Nádraží Braník
29. 9. 2016
Praha
Nádražní
19. 2. 2021
Nádražní
19. 2. 2021
Praha
estakáda Palmovka - Krejcárek
1. 12. 2021
estakáda Palmovka - Krejcárek
1. 12. 2021
Praha
vozovna Žižkov
5. 7. 2024
vozovna Žižkov
5. 7. 2024
Poslední aktualizace vozu:
15. 7. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.