Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3737II (SOR NB 12)
SPZ/RZ |
5AF 5792
2016-2/2021
8AN 1797 od 2/2021 |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3737II od 2016 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 12
motor:
Iveco Tector F4AFE612F; Euro 6
převodovka: ZF Ecolife 6AP1000B rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 485 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F2XXPMGLSL5485 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2016 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | 26.1.2021: nehoda v zastávce Bachova s vozem 6955; 5/2021: po opravě zpět v provozu | |||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 27.06.2024 | 3737 | PID 170 | 1 | |
ÚT 25.06.2024 | 3737 | PID 170 | 1 | |
PO 24.06.2024 | 3737 | PID 170 | 1 | |
PÁ 21.06.2024 | 3737 | PID 170 | 12 | ranní část |
ČT 20.06.2024 | 3737 | PID 170 | 12 | ranní část |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Chilská
26. 2. 2016
Chilská
26. 2. 2016
Praha
Háje
26. 2. 2016
Háje
26. 2. 2016
Praha
Želivského
26. 2. 2016
Želivského
26. 2. 2016
Praha
Želivského
26. 2. 2016
Želivského
26. 2. 2016
Praha
Šeberák
28. 2. 2016
Šeberák
28. 2. 2016
Praha
odstavná plocha Černý Most
17. 3. 2016
odstavná plocha Černý Most
17. 3. 2016
Praha
Hradčanské náměstí
11. 6. 2016
Hradčanské náměstí
11. 6. 2016
Praha
Hrnčířský hřbitov
31. 8. 2016
Hrnčířský hřbitov
31. 8. 2016
Praha
Štychova
24. 8. 2017
Štychova
24. 8. 2017
Praha
Zelený pruh
20. 8. 2019
Zelený pruh
20. 8. 2019
Praha
Bachova
26. 1. 2021
Bachova
26. 1. 2021
Praha
garáže Hostivař
7. 5. 2021
garáže Hostivař
7. 5. 2021
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
24. 8. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.