Vůz DPMB #3251 (Škoda 14 TrR)
evidenční číslo |
3251
1991-2015
u
DPMB
3022 od 2015 u Mykolayivelektrotrans |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ | Škoda 14 Tr10/6 » Škoda 14 TrR | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 11597 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1991 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 30.6.2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3022) | |||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | po GO první dvojice sedadel vpravo za prostředními dveřmi otočená proti směru jízdy |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
2003 | 8/2015 | unifik |
8/2015 | dosud | červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ÚT 30.06.2015 | 3251 | IDS JMK 27 | 6 | ráno |
PO 29.06.2015 | 3251 | IDS JMK 32 | 6 | |
PÁ 26.06.2015 | 3251 | IDS JMK 26 | 38 | odpoledne |
PÁ 26.06.2015 | 3251 | IDS JMK 25 | 26 | |
ČT 25.06.2015 | 3251 | IDS JMK 25 | 36 | ráno |
Fotky vozu na BMHD.cz
Brno
Slatina, sídliště
2004
Slatina, sídliště
2004
Brno
Tržní
6/2006
Tržní
6/2006
Brno
Netroufalky
31. 1. 2008
Netroufalky
31. 1. 2008
Brno
Údolní
8. 4. 2008
Údolní
8. 4. 2008
Brno
Netroufalky
10/2008
Netroufalky
10/2008
Brno
Svatoplukova
2. 4. 2009
Svatoplukova
2. 4. 2009
Brno
Drobného
3. 4. 2009
Drobného
3. 4. 2009
Brno
Srbská
3/2010
Srbská
3/2010
1
Brno
Provazníkova
7. 4. 2010
Provazníkova
7. 4. 2010
2
Brno
Lesnická
16. 7. 2010
Lesnická
16. 7. 2010
Brno
Charvatská
12. 10. 2010
Charvatská
12. 10. 2010
Brno
Stamicova
19. 3. 2014
Stamicova
19. 3. 2014
13. 2. 2015
13. 2. 2015
13. 2. 2015
Poslední aktualizace vozu:
26. 3. 2020.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.