Vůz DPMB #3228 (Škoda 14 TrR)
evidenční číslo | 3228 1989-2014 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||
typ | Škoda 14 Tr08/6 » Škoda 14 TrR | |||||||||||||||||||
výrobní číslo | 11215 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 1989 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 7/2014 | |||||||||||||||||||
poznámka | 1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 4/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Slatina), 7/2014: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) | |||||||||||||||||||
doplňující informace | první vůz v modernizovaném provedení 14TrR |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
1999 | 7/2014 | unifik |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 24.04.2014 | 3228 | IDS JMK 33 | 10 | ráno |
ST 23.04.2014 | 3228 | IDS JMK 900 | 56 | |
ST 23.04.2014 | 3228 | IDS JMK 33 | 16 | odpoledne |
ÚT 22.04.2014 | 3228 | IDS JMK 33 | 2 | odpoledne |
PO 21.04.2014 | 3228 | IDS JMK 33 | 8 |
Fotky vozu na BMHD.cz
Brno
Křenová
199x
Křenová
199x
Brno
Hlavní nádraží
2/2007
Hlavní nádraží
2/2007
Brno
Tilhonova
2. 4. 2009
Tilhonova
2. 4. 2009
Brno
Slatina, sídliště
12. 8. 2013
Slatina, sídliště
12. 8. 2013
Brno
12. 8. 2013
12. 8. 2013
Brno
Olomoucká
10. 1. 2014
Olomoucká
10. 1. 2014
Brno
Hviezdoslavova
11. 4. 2014
Hviezdoslavova
11. 4. 2014
Brno
Hlavní nádraží, smyčka
23. 4. 2014
Hlavní nádraží, smyčka
23. 4. 2014
1
Brno
vozovna Slatina
26. 4. 2014
vozovna Slatina
26. 4. 2014
Brno
26. 4. 2014
26. 4. 2014
Brno
Vozovna Slatina
22. 5. 2014
Vozovna Slatina
22. 5. 2014
Brno
vozovna Husovice
28. 6. 2014
vozovna Husovice
28. 6. 2014
Brno
28. 6. 2014
28. 6. 2014
Brno
vozovna Husovice
28. 6. 2014
vozovna Husovice
28. 6. 2014
Fotky vozu na webu tramvajklub.info
Poslední aktualizace vozu:
8. 3. 2019.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.