Vůz DPMB #2626II (Solaris Urbino 18 III)
SPZ/RZ | 9B7 9134 od 6/2014 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 2626II od 5/2014 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Solaris | |||||||||||||||||||
typ |
Solaris Urbino 18 III
motor:
DAF
převodovka: Voith DIWA 5 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 13376 | |||||||||||||||||||
VIN | SUU341211DB013376 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2013 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | 12/2016: doplněny kamery nad 3. a 4. dveřmi; 16.11.2018: nehoda s vozem 7659 u hlavního nádraží; 7/2024: zapůjčen do Slatiny | |||||||||||||||||||
výbava | klimatizace pracoviště řidiče Konvekta KL 20 E |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PO 25.11.2024 | 2626 | IDS JMK 50 | 32 | odpolední kurz |
PO 25.11.2024 | 2626 | IDS JMK 44 | 12 | ráno |
PÁ 22.11.2024 | 2626 | IDS JMK 50 | 10 | |
ST 20.11.2024 | 2626 | IDS JMK 50 | 8 | |
PO 18.11.2024 | 2626 | IDS JMK 44 | 12 | ráno |
Fotky vozu na BMHD.cz
6/2014
6/2014
21. 6. 2014
21. 6. 2014
Brno
Okružní
3. 7. 2014
Okružní
3. 7. 2014
Brno
Třískalova
29. 4. 2016
Třískalova
29. 4. 2016
Brno
Vážného
1. 10. 2016
Vážného
1. 10. 2016
Brno
Kavčí
24. 5. 2017
Kavčí
24. 5. 2017
Brno
Křídlovická
29. 12. 2017
Křídlovická
29. 12. 2017
Předklášteří
Kmenského
19. 5. 2018
Kmenského
19. 5. 2018
Brno
Kohoutovice, hájenka
12. 8. 2019
Kohoutovice, hájenka
12. 8. 2019
Brno
Stará osada
11. 12. 2019
Stará osada
11. 12. 2019
Brno
2020
2020
Brno
Mendlovo náměstí
8. 5. 2020
Mendlovo náměstí
8. 5. 2020
Brno
Mendlovo náměstí
8. 5. 2020
Mendlovo náměstí
8. 5. 2020
Brno
Čtvery hony
27. 10. 2021
Čtvery hony
27. 10. 2021
2
Brno
Koperníkova
15. 6. 2022
Koperníkova
15. 6. 2022
Fotky vozu na webu tramvajklub.info
Poslední aktualizace vozu:
2. 7. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.