Vůz Technické muzeum v Brně neznámé RZ (Škoda 22 TrG)

aktuální stav vyřazen
výrobce Škoda
typ Škoda 22 TrG
rozložení dveří: 2-2-1-1-2
výrobní číslo 11747
rok výroby 1993
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Škoda Ostrov dodán: 1993 zařazen: 1993 odstaven: 2004 vyřazen: 2004
zapůjčen DP města Ústí nad Labem dodán: 1995 nezařazen do provozu vyřazen: 1995
vozovna Všebořice 1995-1995
2. ZHTA Jihlava dodán: 2004 nezařazen do provozu vyřazen: 2010?
3. Technické muzeum v Brně dodán: 2010? nezařazen do provozu vyřazen: ?
depozitář Řečkovice 2010-?
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Škoda Ostrov dodán: 1993 zařazen: 1993 odstaven: 2004 vyřazen: 2004
zapůjčen DP města Ústí nad Labem dodán: 1995 nezařazen do provozu vyřazen: 1995
vozovna Všebořice 1995-1995
2. ZHTA Jihlava dodán: 2004 nezařazen do provozu vyřazen: 2010?
3. Technické muzeum v Brně dodán: 2010? nezařazen do provozu vyřazen: ?
depozitář Řečkovice 2010-?
poznámka 1. prototyp 22Tr (první nízkopodlažní trolejbus v ČR); 1994-1995: zkušební provoz na zkušební trati Ostrov-Jáchymov a v Ústí nad Labem, později odstaven; 2004: částečně rozebraný vůz odkoupen ZHTA Jihlava, deponován v Brně ve vozovně Komín, později v depozitáři TMB v Řečkovicích; 2012: Rozebrán na ND
doplňující informace 2000/2001: dopraven do areálu Škoda Plzeň k provedení rekonstrukce na pohon s asynchronními trakčními motory a pomocným dieselovým agregátem, po ukončení rekonstrukce měl být přeznačen na typ Škoda 22TrACI a měl postoupit u PMDP zkušební jízdy, k uskutečnění záměru nakonec nikdy nedošlo; ?: DP Brno uvažoval o odkupu, trolejbus měl obdržet ev. č. 3609, k uskutečnění záměru nakonec nikdy nedošlo
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby do vyřazení prototypový nátěr, modro-šedo-žluto-bílá
Fotky vozu na webu tramvajklub.info
Poslední aktualizace vozu: 21. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání