Vůz České dráhy #20-82 307-0 (VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee263)
evidenční číslo |
22-44 307-5
1990-2011
u
Československé státní dráhy a České dráhy
20-82 307-0 od 2011 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 22-44 307-5 Bymee
1990-2001
u
Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 22-44 307-5 Bdmtee 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 22-44 307-5 Bdmtee281 2009-2011 u České dráhy CZ-ČD 50 54 20-82 307-0 Bdmtee263 od 2011 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Bymee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee263
podvozek:
GP 200 S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
09/2011-12/2011: modernizace interiéru (MOVO Plzeň); Vmax 160 km/h; do 2011: papírově 8 míst na kola; od 2011: 6 háků na kola a papírově 6 míst na kola |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2011: potah sedadel hnědá koženka, 2. třída: (3 oddíly) 96 + 3 míst k sezení; od 2011: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0, 2. třída: (3 oddíly) 74 + 4 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 2011? | ČD, zeleno-bílá |
2011? | 1/2022 | ČD Najbrt 1 |
1/2022 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotky vozu na BMHD.cz
Poslední aktualizace vozu:
20. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.